Ben 26 en bijna nu7,5 maand gelukkig zwanger met mijn vriend,ik kan de laatste dagen geen echte diepe penetraties meer weerstaan als ik sex heb met mijn vriend,ook zijn sperma telkens in mijn vagina niet echt,wij hebben nu al 2à3 dagen anale sex gedaan wat mijn vriend wel beter vind ook.Heb daar vraagje over wel,!!!mag mijn vriend elke keer anaal in mij klaarkomen ook of is het beter van niet wat betreft dan zijn sperma als hij klaarkomt?En kan het kwaad dat je elke dag anale sex hebt of beter van niet tijdens mijn zwangerschap voort?
Dagelijks anale seks is sowieso niet aan te raden. Ook als je niet zwanger bent. Het heeft nogal wat risico's. Bacteriële infecties met entero's, beschadiging van de endeldarm.
Hebben jullie de positie lepeltje lepeltje ook geprobeerd? Dat is voor een zwangere vrouw de minst belastende.
Hallo,
Ik ben nu ook 5 maand zwanger en mijn man heeft mij ook al vaker gevraagd nu om meer aan anale sex te doen.Heb nog nooit anale sex gehad met mijn man ook niet voor mijn zwangerschap,vandaar ik niet weet of ik het wel ga toelaten om anale penetratie nu tijdens mijn zwangerschap.Wat denken jullie hiervan?Zou ik het mijn man toelaten nu voor anaal mag hij dan ook anaal klaarkomen in mij of dat beter niet dan met zijn sperma er in?
Zijn er zwangere vrouwen hier die al wel is ervaring hebben met anaal nu in haar zwangerschapsperiode en hoe beleven jullie dat?
Waarom anale seks?
Gewone vaginale seks is toch ook mogelijk? Anale seks heeft wat risico's.
Ik ben nu ook 7maand gelukkig zwanger wel van mijn man.In mijn 6maand kreeg ik ook vaak pijn in mijn vagina als mijn man dan te diep penetreerde in mijn vagina,mijn man kon dan ook moeilijk klaarkomen in mij omdat hij niet diep genoeg kon penetreren met zijn penis.We hebben het samen besproken dan om ook over te gaan op anale sex voort in mijn zwangerschap nu hoewel ik als vrouw daar niet veel aan beleef echt.Ik doe het voor mijn man dat ik mij anaal laat neuken nu en hij geniet ervan nu van diepe penetraties als hij anaal in mij mag klaarkomen zo.Heb verder niet echt last nu in mijn zwangerschap dat mijn man mij anaal neukt een 3à4tal keer per week zo.
Kan het ijglijk kwaad dat mijn man zijn sperma telkens anaal in mij spuit zo tot op einde van mijn zwangerschap want een condoom wil hij niet omdoen voor zijn sperma op te vangen?
Het sperma op zich kan geen kwaad in ieder geval.
Of het goed is, is een ander verhaal.
Wij zijn 30 jaar samen. 4 kinderen verder en hebben vanaf het begin anale seks gehad. Ook tijdens de zwangerschappen door. Enige waar je op moet lette is dat er geen anale vocht in je vagina komt. En ook niet direct van anale penetratie naar vaginale penetratie. Hierdoor krijg je een blaas onststeking