Hoi allemaal,
Ik heb een vraag. Vorige week ben ik ongesteld geworden, op de geplande dag. Maar deze was veel lichter dan normaal. Het duurde wel 4 dagen, maar het bloedverlies was minder. Nu heb ik wel Aleve Feminax (naproxen) geslikt bij het begin van de klachten. M'n buikkrampen voelden precies als anders en namen na de Aleve snel af. Ik vind het alleen zo vreemd dat het maar zo weinig bloedverlies was. Ik ben bang dat ik misschien zwanger kan zijn, omdat ik op internet wel lees dat het een pseudo menstruatie kan zijn of een late innestelingsbloeding.
Ik ben niet aan de pil en ben seksueel deels actief. M'n vriend en ik doen wel aan strelen en hij komt ook klaar, maar niet in mij of tegen mij aan. Het zou hooguit via vingers gebeurt komen zijn. Al komt hij niet aan zijn sperma en dan bij mij naar binnen.
Maak ik me zorgen om niks of kan er daadwerkelijk sprake zijn van een zwangerschap?
Zoals je het beschrijft lijkt het me toch erg moeilijk om zo zwanger te raken. Een menstruatie hoeft niet altijd hetzelfde te zijn hoor. Daar kunnen wel eens verschillen inzitten.
Heeyxx ik heb een zeer belangrijke vraag ik ben een meisje van 13 ik menstrueer ongeveer 1, 5 jaar nou heb ik op 6 januari een jongen mij gevingerd we hebben naakt gelegen hij wou dat ik hem aftrok maar ik wilde het niet en toen haalde hij mij over met allemaal praatjes is dit een verkrachting of iets wat er op lijkt maar ik heb ook nog een 2e vraag ik ben enorm bang dat ik zwanger ben hij is niet in mij gekomen maar wel op me vagina heel even met zijn penis toen ik hem aftrok heb ik niet gemerkt dat hij klaarkwam en ook geen sperma gezien hij zij later dat hij mis n beetje sperma had maar hij wist nog helemaal niet veel van zulk soort dingen maar ik heb niks gezien ik heb wel gemenstrueerd maar niet heel regelmatig maar ik ben nooit heel regelmatig maar ik ben enorm bang dat ik zwanger ben kan dit ik heb wel n buikje maar volgens mij door het eten maar het is al 5 maanden geleden dat het is gebeurd ik ben nog steeds erg bang kunnen jullie mij helpen ?
[quote]nou heb ik op 6 januari een jongen mij gevingerd we hebben naakt gelegen hij wou dat ik hem aftrok maar ik wilde het niet en toen haalde hij mij over met allemaal praatjes is dit een verkrachting of iets wat er op lijkt[/quote]doe eens een beetje normaal kind ! Je klaagt er niet over dat hij je heeft gevingerd en jullie naakt hebben gelegen. Hij heeft je toch niet gedwongen of hem af te trekken. Je had het niet hoeven doen als je dat niet wilde.
Jullie kijken een beetje teveel TV. Veel te jong voor dergelijke seksspelletjes. Dat blijkt.
Je raakt zo ook niet zwanger! Zoek een andere hobby en wacht met seksspelletjes totdat je begrijpt wat het inhoud en de consequenties zijn.
Hey een vraagje
Ik heb 12 jaar lang aleve medicatie gebruikt doordat ik altijd heftige buikkrampen had rugpijn zelfs tot aan mijn knieën duizeligheid etc nu ben in inmiddels 25 en heb kinderwens we doen het al paar keer onveilig en heb nog geen resultaat kan het zijn doordat ik jarenlang aleve heb ingenomen dat ik daardoor niet zwanger kan worden? Wat kan hiervoor doen
"we doen het al paar keer onveilig en heb nog geen resultaat" denk je dat je na een paar keer dan ook maar meteen zwanger moet raken?
En nee het zal zeker niet van aleve zijn