Hallo,
Ik heb een jaar de prikpil, vorige week heb ik de prikpil laten zetten, kan die fout gezet zijn? normaal voel ik het prikje bijna niet, laatste keer voelde ik m heel goed en ik voelde de 'hormonen'naar binnen gaan om het zo maar even te zeggen, normaal voel ik er helemaal niks van. De dag erna heb ik geslachtsgemeenschap gehad, en sindsdien heb ik de volgende klachten: Draaierigheid, de ene keer heel warm en dan slaat het ineens om naar heel koud. Misselijk na het eten, en regelmatig licht in me hoofd. nu vraag ik me dus af wat het kan zijn, want ik weet niet of dat het komt dat de prikpil fout gezet kan zijn en een evt zwangerschap?
Ik heb geen ervaring met een prikpil maar wel dat je niet zo snel na geslachtsgemeenschap al eventuele zwangerschapssymptomen hebt. Je zou een testje kunnen doen, maar het kan ook een gewoon griepje zijn.
Groetjes
Hallo,
Een vriendin van mij heeft de prikpil en zij is heel erg bang dat die verkeerd is gezet. Ze heeft blaasontsteking gehad en is dus bang dat de antibioticakuur niet aanslaat, is dat mogelijk?
welke antibioticakuur? Wat heeft dat met de prikpil te maken?
Bij de huisarts weten ze heus wel hoe ze de prikpil moeten moeten zetten hoor.
Ik heb vandaag de prikpil gehad en normaal doet het nooit zoveel pijn, deze keer wel en brn ook flauwgevallen. Nu heb ik heel veel last van mn rug en been?
Misschien is er een zenuw geraakt. Bel morgen met je huisarts
Ik heb de 18 de mijn prikpil gezet en het doe een week pijn en ik voel mij geen 100 procent misselijk overgeven. Kan ik zwanger zijn ??
die vraag kan toch echt niemand zo beantwoorden. Die een zwangerschapstest als je denkt zwanger te kunnen zijn
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hi dames,
Ik gebruik al 8 jaar de prikpil ondertussen ben ik wel 2 jaar gestopt omdat ik een kinderwens had. Na de bevalling van mijn zoon ben ik weer begonnen met de prikpil. Ik laat me altijd in me bil prikken. Door een verpleegkundige (intramusculair) als na het prikken niet bloed ben je goed geprikt en als het wel bloed dan weet je dat dat het niet goed is geprikt.
Xx Sherry