Ik en mijn vriendje hebben maandag voorspel gehad. We lagen allebei in onderbroek. We waren aan het schuren/ rijden op elkaar. Hij is niet klaargekomen. Maar weet niet zeker of hoj hoj voorvocht had. Nu ben ik al een paar dagen te laat met men regels. Zou ik zwanger kunnen zijn?
Ik en mijn vriendje hebben maandag voorspel gehad. Ik lach in men onderbroek maar zijn geslachtdeel was uit zijn onderbroek. We waren aan het schuren/ rijden op elkaar. Hij is niet klaargekomen. Maar weet niet zeker of hij voorvocht had. Nu ben ik al een paar dagen te laat met men regels. Zou ik zwanger kunnen zijn?
Hoi ik ben 13 jaar en heb me me vriend droog geneukt zeg maar.. ik had een onderbroek aan alleen hij niet.. volgensmij heeft hij voor vocht verloren.. we panieken allenij heel erg is er een kans dat ik zwanger ben?
hoi ik heb ook een vraag mijn vriend en ik deden ook aan droge seks hij had een onderbroek aan en ik niks en er kwam een vlek van voorvocht waar die mee tegen mij aan stoten kan ik nu zwanger zijn ben mega in paniek en ook nog is op vakantie wat dat nu helemaal verpest
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies