Hallo,
Ik heb een vraag ben er niet trots op. Op 07/01/2010 heb ik een slippertje gemaakt en binnen 9 uurtjes de morninafterpil genomen. daarvoor was mijn laatste menstruatie op 29/12/2009.Ik heb een vaste vriend
Op 14/01/2010 kreeg ik een 3 dagen mijn menstruatie, wat dus twee weken te vroeg was. Op 08/02/2010 kreeg ik last van misselijkheid, witte afscheiding uit me borsten, dus 2x een zwangerschap test gedaan beiden negatief. Op 10/02/2010 werd ik ongesteld.Daarna ben ik 8/03/2010 ongesteld geworden dit was heel licht twee dagen.Daarna op 6/04/2010 dit was ook heel licht twee dagen.De witte afscheiding uit me tepels is gebleven! Op 6/05/2010 een zwangerschap test gedaan en deze was positief. Bij alle echo testen tot nu toe komt het uit dat het kindje zo oud is als mijn laaste menstruatie, en dus van mijn vriend is. Maar toch denk ik soms dat het misschien van mijn slippertje is! Soms maakt het me gek! Is dit medisch mogelijk?
Bedankt alvast
Er is op basis van de echo's en de laatste menstruatie een bevallingsdatum vastgesteld. Die weet je, ga daar dan maar vanuit dat dat de juiste is.
Een verschil van 1 maand kan ik me de verwarring voorstellen. Maar een verschil van 4 maanden?
NB: de eerste 3 maanden is een echo vrij nauwkeurig wat weken van zwangerschap betreft omdat iedere foetus dezelfde ontwikkeling doormaakt. Daarna komen de verschillen in ontwikkeling.
Ik weet dat een verschil van 4 maanden misschien ver gezocht is, maar misschien kon de morning afterpil invloed hebben gehad waardoor mijn regels zijn verschoven en de innesteling van dit eitje later is geweest?
Nee, een bevrucht eitje dat zich niet binnen een week innestelt sterft af. Onmogelijk dat zo'n eitje er 4 maanden over doet om zich in te nestelen.
Vertrouw er nu maar gewoon op dat het niet van het slippertje kán zijn en geniet van je zwangerschap, dat komt het welzijn van je kindje alleen maar ten goede!