Nou begrijp ik het inderdaad. Dat je weer met de pil bent gestart maakt het dus wel wat moeilijker. Je krijgt nu dus geen menstruatie meer. Wel een doorbraakbloeding als je met de strip klaar bent. Ik denk dat je er verstandig aan doet om even contact op te nemen met je huisarts.
Ik heb een vraag. Ik slik nu ongeveer een maand de pil niet meer. Ik ben afgelopen week ongesteld geweest, van maandag 7-7 tot 13-7. Op 14-7 heb ik onveilige seks gehad en sindsdien ga ik kapot van de buikpijn. Ik heb extreme steken in mijn onderbuik en onderrug en het voelt als menstruatie pijn maar dan erger. Enig idee wat de pijn kan verklaren? Voor zover ik weet ben ik pas rond deze dagen (17-7) vruchtbaar, en de pijn lijkt me te snel om te beslissen of ik zwanger ben of niet. Maar de pijn is niet vol te houden dus heb ik geen idee wat ik kan of moet doen. Heeft iemand advies?
Alvast bedankt.
Een zwangerschap is inderdaad niet erg voor de hand liggend. Het zou door het stoppen van de pil kunnen zijn. Als de klachten aanhouden ga dan even naar je huisarts.
Ik heb een vraag ..
k heb eergisteren en gisteren sex gehad met mn vriend .. aangezien ik onverwachts niet thuis heb geslapen heb ik 2 dagen de pil niet geslikt .. vandaag ben ik weer verder gegaan met de pil .....
hoe groot is de kans dat ik zwanger ben of word ??
Groetjes k
In welke week van de strip heb je de pillen overgeslagen?
Als je gewoon de strip afmaakt en gelijk doorgaat met de nieuwe strip, dus zonder stopweek, is er niets aan de hand.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
En na hoelange tijd zou je eventueel een zwangerschap test kunnen doen om te merken of ik zwanger ben ?
Over 2,5 week.
Ik ben elke maand tussen de 26ste en 28ste ongestelt altijd nooit verandert.
Ik heb 13 juli sex gehad met me man en 18 en 19 juli ook.
We willen graag een kindje zit er een kans in dat ik zwanger kan zijn.
En is het waar als je boven je man lig dat je moeilijker zwanger raak
Bij een cyclus van 30 dagen valt de eisprong tussen de 13de en de 18de dag van de cyclus. In jou geval dus tussen 10 en 15 juli. Met een beetje geluk zou 13 juli dus kunnen. Maar om de kans op en zwangerschap groter te maken zullen jullie toch wat vaker seks moeten hebben in de vruchtbare periode.
Even je menstruatie afwachten.
Of je boven of onder ligt maakt geen moer uit hoor.
We hebben nu getelt 13,14,18,19 hebben we sex gehad.
Dus er kan een kans in zitten dat ik zwanger kan zijn
Mogelijk is het.
Even afwachten dus...