Als je vriendin trouw de pil slikt, is ze niet zwanger. Punt.
Hoi...een vraagje mijn partner en ik proberen een kindje te krijgen...heb tijden mijn eisprong sex gehad wanneer kan ik een zwangerschapstest nemenen we zijn nu vijf dagen verder en denk dat ik zwanger ben gr
@ik denk dat ik zwanger ben: twee weken na je eisprong kun je testen. Nog even wachten dus.
Hai,
Je kunt pas testen vanaf het moment dat je eigenlijk weer ongesteld zou moeten worden, maar het niet bent. Dat betekent dat je over tijd bent, en is er HCG meetbaar. Succes met zwanger raken.
Lola
Hallo. Ik heb sex gehad met mijn vriend en net voordat hij klaarkwam haalde hij m er uit en zagen we dat t druipte, dus de condoom was gescheurd.. Ik ben erg bang t voorvocht in mij is gekomen en misschien ook n beetje sperma.. Maar die ochtend dat wij die sex hadden moest ik eig ongesteld worden maar wij dachten, dat als ik toch nog niet ong ben we het gwn kunnnen doen!!! Maakt dat heel veel uit? Dat bijv je sex hebt heel ver voor je ongesteldheid, en dan eig de dag dat je t zou moeten worden??? Please antwoord
@Ik,
De eventuele zaadcellen die in voorvocht zitten, schijnen niet levensvatbaar: http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm en daarbij moet je vandaag ongesteld worden, dus de kans dat je nu zwanger bent is zo goed als zero. Een vrouw heeft de grootste kans om zwanger te raken rond haar eisprong.
Lola
Super bedankt!!! Maar ik ben nu al 4 dagen overtijd is dat niet erg? Normaal ben ik 1 / 2 dagen overtijd
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hallo, ik heb mijn 6de pil (gisteren) vergeten in te nemen. Ik wist dit zelf niet tot ik het deze avond ontdekte toen ik men pil innam. Ik heb vandaag dus onveilige seks gehad mijn vraag is dus: is er een hoge kans op zwangerschap?
De kans op zwangerschap is aanwezig.
Pil vergeten in de eerste 7 dagen van de strip: vergeten pil alsnog innemen en doorgaan met de strip. Gedurende 7 dagen aanvullende anticonceptie gebruiken, bijvoorbeeld condoom. Als er gemeenschap is geweest in deze periode, altijd morning-after pil halen en innemen.
Hallo mijn vriend en ik proberen zwanger te worden. Ik ben vorige week dinsdag gestopt met de pil heb afgelopen zondag tot en met dinsdag mijn menstruatie gehad en gisteren sex gehad zit dus nog niet in die vruchtbare dagen maar kan ik dan toch zwanger zijn.... Ik wil het zo graag en zou willen dat het al zo ver was alvast bedankt voor de reactie
Om zwanger te raken zal er een eisprong moeten plaatsvinden. Je hebt dus pas je menstruatie gehad.
Bovendien ben je nu ruim een week met de pil gestopt. Zo snel als je denkt zul je waarschijnlijk niet zwanger raken. Eerst maar even je volgende menstruatie afwachten en de eisprong natuurlijk.
Kijk ook op:
http://www.eisprongberekenen.com/
Hi met FAbi.
Mijn eerste menstratie dag was 15/9/13
En laatste dag was 18/9/13 . Maar 23/9/13 ben ik onveilig gegaan. Of beter gezegd de condoom is er afgegleden. Is dit me vruchtbare periode. Ik ben niet sterk in biologie en k snap de ovulatie en vruchtbare periode stuff niet zo best. Mijn menstruatie cyclus is 25 dagen (regelmatig ) advies grAag.
Heb je iets aan deze link? (klik):
De menstruatiecyclus
http://www.ovulatie-berekenen.com/menstruatiecyclus/