Hallo,
ik ben een meisje van 19. Ik ben aan de pil soms vergeet ik die maar neem ik hem de volgende dag ik. Nu heb ik de pil doorgeslikt vorige maand. Nu heb ik wel seks gehad met mijn vriend. Sinds 14 augustus heb ik erg veel honger en me borsten voelen gevoelig. Ik vertrouwde het niet en heb toen een test gedaan. Nu ben ik 3 kilo aangekomen en ben ook erg vermoeid de laatste tijd heb hoofdpijn beetje roze slijmverlies. En krampen in me buik. Ik ben dus bang dat ik zwanger ben of kan dat helemaal niet want ik moet nog een week de pil slikken. Wie kan mij helpen en vertellen of ik zwanger ben? of dat ik een test moet doen of dat ik nog even moet wachten tot volgende week.
Ik hoor graag wat jullie denken. en please help me.
Het beste doe je een zwangerschapstest vanaf de eerste dag van de eerstvolgende verwachte menstruatie. Alleen een zwangerschapstest geeft echte zekerheid. Voer de test zorgvuldig uit voor een betrouwbaar resultaat.
Hallo,
Oke dan doe ik dat bedankt. kan iemand mij ook aanraden welke test het beste is clearblue of een andere??
Ik kan je aanraden gewoon huismerk van de kruidvat te gebruiken is als beste getest en ze zijn goedkoop.
groetjes
[i]Hej
ik zit met wat dinge in me maag
heb nu al 2 Teste Gedaan
eerst van da die gaf in het test vlak en paarse streep de andere vak gaf die en wit streepje
heb gister weer en test gedaan want ik voel me niet zo als het hoor voel me erg moe en me tepels zijn wat groter dan normaal hooft pijn en in begin er misselijk geweest heb volgende week me laatse pil dus vrijdag verwacht ik me menstuatie
maar heb gister getest hij gaf aan NIET ZWANGER ๐
maar ik haalde dat test stikkie er uit en wat stond daar 2 streepje
en bij de DA test ook 2 alleen heeeeeel licht
heb Tijdens me menstruatie sex gehad en niet 1 x
maar 2 3 x :O
en ben erg benieuwd wat jullie denke ben ik zwanger of denkje jullie neeee[/i]
Een negatieve zwangerschapstest geeft aan dat je niet zwanger bent. Tenzij je de test niet juist hebt uitgevoerd.
Ja en de ene geef wel aan dat ik zwanger ben ?
dus vertel het myn ff want weet het ook niet meer hahahahaha
word er egt helemaal gekk van
zit nu al 2 weken in stres
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies