Doe over een aantal dagen een nieuwe test en volg nauwkeurig de gebruiksaanwijzing
gewoon nog even een paar dagen wachten. Je bent te vroeg met testen
Hallo ,
ik ben nu 4 dagen overtijd , dinsdag digitale zwangerschapstest gedaan en die was positief vanmiddag een negatieve test en heeeel ligt bloed verlies bij het afvegen niet eens elke keer , ben helemaal in de war
Ga naar de huisarts en laat dan een bloedtest doen
@Lisa, Hoi ik zit in een soort zelfde situatie als jij, hoe is dit afgelopen? XX
Hallo meiden,
Ik was 3dgn overtijd en testte heel licht + met Kruidvat.
Dag erna nog een test gedaan (digitale clearblue) zwanger 1/2 weken stond er.
Nu vraag mij niet waarom, testte ik de dag erna nog eens en had ik een negatieve test. Zowel met Kruidvat als digitale clear blue.
Huisarts gebeld voor advies, die geven aan dat na 2 weken na de verwachte menstruatiedatum pas goed getest kan worden. Dus ik moet wachten tot volgende week en dan kan ik eventueel bloed laten prikken.
Als het toch mis zou gaan, zou ik toch bloed moeten verliezen?
- onzeker-
Hoi allemaal!
Hoe is het afgelopen met jullie?
Ik ben nu 2 dagen overtijd maar heb vorige week al hele lichte streepjes gehad op de testen.
Dit is niet opgelopen naar dikke mooie strepen en vanmorgen zag ik zowat helemaal geen extra streep meer.
Wat kan het zijn?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies