Ik ben 26 april t/m 30 april ongesteld geworden.
Ik ben 29 april weer begonnen met mijn pil te slikken. Nu heb ik in de eerste week 2x de pil niet gepakt dus niet geslikt 2 dagen achter elkaar. De 3e dag weer begonnen (dit was de 1e week). Nu ben ik 2 dagen ongesteld geweest. Kan het zijn dat ik nu zwanger ben of kans heb op een zwangerschap?
Is er ook een test die je nu al kan vertellen of je zwanger bent? Of moet ik echt wachten tot ik de strip af heb gemaakt?
Misschien handig om erbij te vermelden.. wanneer
en OF je onveilige seks hebt gehad..
Dan kun je serieuze antwoorden verwachten..
Groeten,
.........................................................................................................
Ja ik heb dus onveilige sex gehad tijdens mijn menstruatie en ook op die dagen dat ik de pil dus niet heb geslikt en daarna ook gewoon.
Lees ook:
Pil vergeten
http://www.dokter.nl/forum/Anticonceptie-abortus/207141-pil-vergeten/Page-5.html
Heej..
Een periode gaat ongeveer zo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Menstruatiecyclus Daar staat een tabel en daar kun je zien wanneer je vruchtbaar was..
Misschien dat het helpt..
xx
Ik ben hem niet vergeten heb de pil gewoon 2 dagen niet geslikt!!! Weggegooid dus!
Uhm.. Praat me bij ๐
Je bent m niet vergeten maar ''gewoon'' 2 dagen niet geslikt.. Waarom zou je m niet slikken als je m niet vergeten bent :S
Kinderwens? Of juist toch niet..
Zwanger worden kan altijd.. Alleen 14 dagen voor de eerste dag van je menstruatie ben je het meest vruchtbaar.. Als je 3 dagen daarvoor geslachtsgemeenschap hebt gehad, bestaat de kans dat je zwanger bent. Heb je sex gehad tijdens je menstruatie is de kans nihil dat je zwanger bent.
Even voor de duidelijkheid, die 2 dagen ongesteld waren de 2 dagen waarop je de pil ''niet geslikt'' hebt?
Want dat lijkt me toch een beetje aan de vage kant.. Aangezien je lichaam als je stopt met de pil eerst nog even 1 of 2 dagen (soms 3) nodig heeft om de menstruatie op gang te laten komen.
Als ik jouw verhaal goed begrijp, heb jij maar een kleine kans om zwanger te zijn.
Groetjes!