Nou ik heb eindelijk getest:S...De test was negatief, maar ik heb er nog steeds een raar gevoel bij...
eigenlijk mag je na een bepaalde tijd niet meer naar de test kijken, maar ik dacht ff piepen voor de ckerheid, en toen zag ik een heel licht pluslijntje...ik schrok me rot..kheb gelijk mijn vriend gebeld. Ik ga maar even naar de huisarts voor de zekerheid.
Dit streepje dat later ontstaat is normaal, dat gebeurt dus altijd, en is geen teken dat je zwanger bent.
Als je een zwangerschapstest doet, of als je medicijnen gebruikt, lees dan altijd de gebruiksaanwijzing of de bijsluiter, dan had je kunnen weten wat dat streepje dat later kwam betekende want dat staat er heel duidelijk is beschreven.
Maar ga gerust naar de huisarts, als je je toch zorgen maakt.
Heej girl!
Lastig hea:S
Die continue vraag... Ben ik zwanger of niet?
Ik zit ook weer in de stress..
Testen geven bij mij negatief aan en ben ook gewoon ongesteld.. En mijn cyclus duurt ook echt 28 dagen precies..
Maar nou ben ik freakin' misselijk.. En mijn buik begint te groeien.. terwijl ik eigenlijk alleen maar afval:S
Afgelopen maand ben ik 2.5 kilo afgevallen.. Terwijl mijn buik alleen maar dikker word.. Maar geen vetrollen.. Maar heel egaal.. Me borsten worden groter.. En vandaag onder de douche. heel raar.. Ik was me haren aan het wassen.. En aangezien ik erg lange haren heb strek ik me altijd tot ver naar achteren uit.. (klinkt heel vreemd misschien.. Maar.. het is handiger =P)
Maar in ieder geval.. Ik ging weer rechtop staan.. En ik zag ineens witte afscheiding op mijn linkerborst liggen =S Eerst dacht ik dat het sop was maar toen ik het er af veegde.. was het absoluut geen sop.. Maar iets anders.. geen idee ws.. ik heb rond gekeken in de douche maar niets in de douche leek op die substantie..
Maar goed.. Wanneer ga jij een test doen ??
Groetjes..
xx
Ohwja.. en daarbij vergat ik te vermelden..dat ik al dagen hoofdpijn en aspirines helpen niet..
En normaal gesproken heb ik echt een schurft hekel aan chocolade:P maar vandaag moest en zou ik een stukje chocolade hebben ๐
xx
HI,
18 APRIL was ik voor het laatst ongesteld.
24 sex gehad wij hebben het eerst met condoom gedaan en later merkte ik dat hij deze uit heeft gedaan en in mij klaargekomen heeft.
tot nu toe 1 juni geen mestruatie.ben af en toe moe.soms voel ik steken(stroom) aan mijn borsten(pijnlijk)
ik voel mijn onderbuik regelmatig sinds 2 weken .beetje raar gevoel.sosm voel ik het bij mijn lies ene keer links ander rechts.
ik heb 7 test gedaan 2 denk ik twijfel en de rest negatief, bij de huisarts heb ik 1tje laten doen was ook negatief.(steekjes)
weet echt niet wat het is. ik gebruik geen pil of zo
Heej
Narmaliter is het zo dat je 2 weken na de eerste dag van de menstruatie vruchtbaar bent.. Meestal leven zaadcellen zo'n 4 dagen.. Maar sommigen wel een week.. Dus het zou kunnen zijn dat je zwanger bent maar dit ligt er aan of jouw vriend raak schiet of niet..
Dus een bloedtest zou ik zelf dan laten doen.. Want als je al bijna 2 maanden overtijd bent.. Tja.. je zou toch denken dat er iets aan de hand is..
Of een echo of iets doen..
Daar moet je toch echt voor bij de huisarts zijn..
Heel veel succes iig!! En misschien dat andere mensen nog andere woorden te zeggen hebben..
Groetjes!!