ik ben 26 dec bevallen de baby's waren 5maanden dus te vroeg en hebben het ni overleefd. na 3 weken was ik naar de gyn om te zien of de baarmoeder genezen is en het blijkt van wel maar ben nog niet ongesteld.ik en mijn man hebben paar keren gevrijd en nu de 27 jan heb ik verlies van bruin slijm, raar buikpijn, en vermoeidheid.kan het zijn dat ik terug zwanger ben?
Ik denk dat je nu ongesteld bent. meestal heb je geen bloedverlies als je zwanger bent.
Ik zou in jouw bijzondere situatie naar de huisarts gaan. De huisarts kent jouw medisch dossier en kan een persoonlijke diagnose stellen zodat je met recht gerustgesteld kunt worden.
Jeetje RB, wat een naar verhaal! Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven.
Ik denk dat je er verstandig aan doet om een afspraak te maken met je arts; er bestaat wel een kans dat je zwanger bent, maar die is klein.
Buiten dat je lichaam er wellicht al klaar voor is (hoewel een arts altijd adviseert om 1 cyclus af te wachten en dat is echt niet voor niks), ben je dat zelf wel na zo'n heftige ervaring?
ik ben inderdaad ongesteld geweest, is er een kans dat ik zwanger kan worden voor de volgende cyclus of is het te vroeg?
ik ben nu 5weken zwanger maar was ook ongesteld geweest toen.ik ben zo superblij
hoi hoi
Ik loop nu al een tijdje rond met het gevoel dat ik zwanger ben.
Ik ben gewoon aan de pil en slik hem ook elke dag.
Ben een paar maand geleden (eind nov) te laat begonnen met de nieuwe strip na de stopweek van 7 dagen.
3 dagen te laat dus heb een stopweek gehad van 10 dagen ben toen ook ongesteld geweest.
23 januari had is s'avond laat in bed vreselijke krampen in mn zij, duurde ong. 5 minuten en toen was het weg, de volgende ochten had ik dikke roze afscheiding leek een beetje bloed in mn ondergoed.
Ook heb ik de laatste tijd een iets dikkere onderbuik, die opzet na de middag.
Ik ben met die opgezette buik al naar de huisarts geweest begin januari en die zij dat het ging om een spastische darm en dat ik lucht in mn buik had.
Maar die opgezette buik blijft, verder heb ik enorme honger zeurende pijn in de onderbuik en ben ontzettend vermoeid.
Ik heb al een paar testen gedaan die waren allen negatief.
Nu ben ik zaterdag ongesteld geworden terijl ik het vrijdag had moeten zijn, en na 2 dagen is het al zo goed als weg.
Zou ik nog een test moeten doen, of zit het tussen mn oren (zoals ze in mn omgeving zeggen)?
Ik heb al een geweldig dochtertje van 2 maar heb echt een ''zwanger'' gevoel.
Hellup!!!
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies