Kan je zwanger zijn en ongesteld zijn? Ik had namelijk 5 weken geleden sexueel contact gehad met mijn vriend maar ik was 2 welen erna wel ongesteld geworden. Ik ben over 6 dagen weer ongesteld. Als ik over 6 dagen ongesteld word weet ik dan zeker of ik zwanger ben of niet?
Als je denkt zwanger te kunnen zijn, die dan een zwangerschapstest
Ik wou het vragen want 2 weken erna ben k gew ongetseld geweest en over 5 dagen moet k weer ongesteld zijn. Dus als k ongesteld word kan k niet zwanger zijn toch? John?
100% zekerheid kun je alleen maar krijgen met een test
Maal als je nu weer ongesteld wordt is het niet erg waarschijnlijk dat je zwanger bent
Isgoed want in de tussen tijd is het al 1 keer gebeurd dat k ongesteld werd. Dus over 5 dagen als ik ongesteld ben is er niks aan de hand. Want k had gelezen dat je niet en zwanger en ongesteld kan zijn. Want hij was klaargekomen in zijn onderbroek en dat raakte mijn legging aan en daar onder had ik een onderbroekje. Dus als ik over 5 dagen ongsteld ben js er niks aan de hand toch john?
Van wat jij beschrijft, kun je überhaupt niet zwanger raken!
Zoek eens op hoe je wel en niet zwanger raken kunt.
Dan weet je wanneer je een voorbehoedsmiddel gebruiken moet om een zwangerschap te voorkomen.
Maar is het zo dat je geen menstruatie kan krijgen als je zwanger bent? Dus als je zwanger bent kun je geen menstruatie krijgen van 7 dagen met zware bloedingen?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Zoals John al schreef, 100% zekerheid heb je nooit.
Maar wat jij beschrijft, is geen seksueel contact en daar kun je dus ook niet zwanger van raken.
Dus je kan wel zwanger zijn en een menstruatie hebben? En sperma kan niet via zijn onderbroek in mij mn legging en door mn onderbroek in mijn baarmoeder komen? Maar John klopt het dat je een menstruatie kan hebben en zwanger kan zijn? Elke website zegt van niet en dat het niet kan.
Er zijn vrouwen die tijden hun zwangerschap "menstrueren ".
John heeft al geschreven dat dat mogelijk is.
En nee, sperma kan onmogelijk op zo'n manier in jou baarmoeder komen.
Niet vervelend bedoeld, maar je zet jezelf wel een klein beetje "dom" weg door er zo over door te blijven gaan.
Je kunt ook op alle websites die je blijkbaar bezocht hebt, vinden hoe je zwanger raakt en dat dat onmogelijk door twee onderbroeken en een legging heen kan gebeuren.
sorry dat ik niet de slimste ben.
maar op een website staat dit
"Je kan niet ongesteld en zwanger tegelijkertijd zijn. Dat is onmogelijk! Wij leggen het aan je uit:
Als je eicel is bevrucht zorgen de zwangerschapshormonen oestrogeen en progesteron ervoor dat je baarmoederslijmvlies niet wordt afgestoten. Hierdoor kan je bevruchte eicel zich innestelen in je baarmoederwand en raak je zwanger. Je kan dan niet meer ongesteld worden. Je kan wel vaginaal bloed verliezen tijdens de zwangerschap. En dit kan je het idee geven dat je zwanger en ongesteld bent."
is dit waar john?
Je hebt geen enkel risico gelopen, waarom blijf je er zo mee bezig?
Je vraag is nu al meerdere keren beantwoord: er is nooit 100% zekerheid dat je, als je dus wel risico gelopen hebt, je niet zwanger bent.
Omdat je ook tijdens je zwangerschap op menstruatie lijkende bloedingen kunt hebben.
War in die tekst staat, is dus precies hetzelfde als ik nu voor de vijfde keer schrijf.
En dat heeft niks te maken met dat jij niet slim bent, je wilt het gewoon niet geloven.......
isgoed dankjewel dus het kan lijken op een menstruatie maar menstruaties duren ongeveer 7 dagen of minder en zwangerschap bloedingen minder dan 2 dagen en het bloed wat er uit komt is ook erg minimaal. Dus als iemand 7 dagen veel bloed dan weet je toch dat het een menstruatie is?