Mijn vriendin is nu 3 dagen te laat en we zijn bang dat zij zwanger is. Ze is eigenlijk nooit te laat voor haar menstruatie. Ze had wel erg last van pms in de vorm van rare gedachte, dit had ze ook vorige maand voor haar menstruatie. Ook heeft ze vorige week een stressvolle toetsweek gehad en ook vele stress door rare pms gedachtes. Ook heeft ze wat slechter gegeten, dus meer processed food zoals noodles enzo. En ook 2/3 nachten ongeveer 5/6 geslapen. We hebben altijd beschermde sex, dus ze is niet op de pil maar wel altijd met condoom. Ik was altijd mijn handen voor het aanraken van de condoom en we checken er na altijd op gaatjes. Ook kom ik nooit in haar of in de condoom, en de sperma is ook niet in haar gekomen door bijv op der buik te komen. We zijn altijd heel voorzichtig. We hebben ook geen sex gehad op de dag van de verwachte ovulatie, wel een paar dagen erna maar altijd heel beschermd. Een keer is het wel gebeurd dat toen ik eruit ging de condoom afgleed, maar hij bleef niet in haar zitten en we weten best wel heel zeker dat de voorvocht niet in haar is gekomen. Ook was dit incident 11 dagen na haar verwachte ovulatie. We zijn best wel gespannen maar ook bang om een test te doen. Mijn vriendin heeft niet perse het gevoel dat ze ongesteld wordt, dus geen rode afscheiding of iets. Maar ook niet perse dat ze zwanger is. Dus is dit gewoon onnodig bang zijn of wel zwanger? En wat te doen?