Zolang er geen sperma in de vagina is gekomen, kun je niet zwanger zijn.
Lies,
Je had beiden je ondergoed nog aan en je hebt gelijk alles afgespoeld; de kans dat je zwanger bent is nihil.
Zet de zorgen van je af. Mocht je zorgen houden... dan kun je vanaf de dag van je verwachte menstruatie een test doen om het zeker te weten. Maar nogmaals... de kans is nihil.
Groetjes,
Zonnetje
Bedankt voor de peptalk..
Ik heb voor alle zekerheid de noodpil genomen , omdat ik zo ongerust was en nu blijven mijn regels uit en maak ik me nog meer zorgen..
groetjes
Lies
Lees ook:
Menstruatie na MAP
http://www.dokter.nl/forum/Anticonceptie-abortus/179031-Menstruatie-na-MAP.html
Wat als je sperma morst op je kleren. En gooit het daarna in de wasmand. En de volgende dag raakt iemand het aan kan degene zwanger raken?
Nee. dat is onmogelijk
Van sperma aanraken kun je nooit zwanger raken. Om zwanger te raken moet er "vers" sperma in je vagina terecht komen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik heb een vraag.
Ik en mn vriend lagen naakt met elkaar op bed. Hij produceerde voorvocht die op mn heup en blaas kwam. Ik ben nu bang dat hij met zn penis tegen mijn clitoris aankwam of tegen mn vagina. Kan je zwanger raken als er voorvocht bij de vagina of clitoris komt?
Nee, zo raak je niet zwanger. Om zanger te raken moet er sperma IN je vagina terecht komen
Is het mogelijk dat als ik heb gemastrubeerd en mijn van pakt de sperma perongeluk op en gaat seksen dat een van mijn sperma cellen mijn moeder zwanger kan maken en mijn zussen.
stel dat mijn moeder 15 seconden na mij op de bril gaat zitten waarop wat sperma van mij is gemorst is er dan wel kans dat mijn moeder zwanger wordt?
Als je zus of moeder zwanger is
dan is het hoogwaarschijnlijk niet van jou want sperma moet dan nog een hele weg afleggen om uberhaubt de baarmoeder te kunnen bereiken!