Ik heb een zwangerschap test gedaan
Ben snachts nog on half 2 naar de wc geweest om te plassen en om half 7 naar de wc gegaan plassen in een mok... Daar de stik er in gedaan niet gelijk...15 seconden er in laten zitten daarna 10 min laten liggen.. Er stont op het formulier dat je het naar 10 min niet meer leesbaar is... Dus wel nu kun je het nog zien... Het is al 2 weken geleden klopt de test wel... Zal er foto's bij steuren
Nee, want er staat toch duidelijk in de gebruiksaanwijzing dat aflezen na 10 minuten niet betrouwbaar is. En je moet de urine ook meteen gebruiken en niet eerst nog ergens laten staan.
Ok zat meschien net 10 a 15 min tussen... Geen half uur...gaf 1 streepje aan
(geen 2)...
Want ik vroeg nog van als ik snachts naar de wc moet dan.. Kon dat gewoon rond half 2 naar wc geweest En ik heb het smorgens pas gedaan...voor de 2 de keer dat ik naar de wc ging...ene zegt snachts ander zegt smorgens... Heel onduidelijk allemaal dit...volgens mij kan ik de test over gaan doen.. ๐๐
De test doe je met ochtendurine. En het gaat er niet om van de een of de ander zegt, maar wat er in de gebruiksaanwijzing staat
Ok er staat wel op de verpakking elk tijdstip te gebruiken de zwangerschap test.
Het beste is het toch om dat met ochtendurine te doen. Dan is het HCG hormoon (als het aanwezig is) het hoogst
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Apotheek die zij het tegen mijj... Kunt gewoon snachts naar de wc... En smorgens de test doen... De ochtend urine ... En heb de merk teva.. Eenvoudig snel en op elk tijdstip te gebruiken.
Morgen haal ik wel een nieuwe keer over doen kan geen kwaad..
Wou morgen vroeg de zwangerschap test doen.. Ik heb nog een ouwe kopje staan
Moet ik die eerst afwassen of om spoelen en dan droog malen met een thee doek kan stof in zitten....
Lijkt me wel goed om te doen
Ik heb de zwangerschap test gedaan
Niet zwanger dus... Ik ben snachtds om. 3:15 wel naar de wc geweest om te plassen. Moest zo nodig...en om 6 uur de test gegaan omdat ik ook Moest werken... ๐ฅด Naar die tijd..
En als je met de overgang bent kun je dan gewoon test doen... Maak niet uit welke dagen. En ben snachts naar de wc geweest 3:15 uur om te plassen en om 6 uur getest.... Anders moet ik mijn huisarts even bellen......is ook allemaal nieuw voor mijj.. ๐
De bedoeling van ochtendurine is, dat deze iets langer in de blaas zit en beter om mee te testen. Maar het hangt ook een beetje van de test af die gebruikt wordt. In de gebruiksaanwijzing staat dat als het goed duidelijk beschreven