Nee, dan wordt het niks
Ik en mijn vriend ware gisterenavond naar sauna en hij kwam klaar mr we ware allebei naakt in ht water kan het dan zijn dat die sperma in mij is gekmen toen k nog in water lag
nee dat kan niet.
hoi , mijn vriend en ik zaten in de auto. ik had mijn vriend afgetrokken. hij kwam klaar en het sperma kwam op me hand. ik kon mijn hand niet wassen. 20 min daarna waren mijn handen droog met de sperma. toen ik thuis kwam heb ik mijn handen gewassen en afgedroogd. dit heb ik 2 x gedaan. ik heb mij daarna mijn vinger in mijn vagina gedaan om te voelen of er iets is veranderd, omdat ik al bang ben dat ik zwanger ben.
kan ik dan ook zwanger raken?
ik heb op de dag dat mijn ongesteldheid was gestopt seks gehad. dit was mijn ontmaagding. we hebben het dom genoeg onveilig gedaan. ik ben ook niet aan de pil. zijn penis heeft 1 minuuut in mijn vagina gezeten, omdat het te veel pijn deed en ik toen begon te bloedde vanwege de maagdenvlies.
6 uur daarna heb ik gelijk de morning after pil ingenomen.
ik ben alsnog bang dat ik zwanger kan raken.
vriendinnen zeggen ook "je kan niet zwanger raken, omdat je gelijk 6 uur daarna de morning aftepil hebt ingenomen"
is dit waar?
ik moet dus over 2.5 week ongesteld zijn
ik had seks op 03-01-2018 januari.
ik had mijn vriend afgetrokken op 10 -01-2018
Als het goed is raak je dan niet zwanger
Hey ik heb een vraag,
Een aantal dagen geleden heb ik mijn vriend afgetrokken, hij is daarbij klaargekomen, toen heeft hij mij gevingerd, is er een kans dat ik zwanger ben? Ik ben niet regelmatig ongesteld en ik moet het nog worden . Ik heb wel last van pijnlijke borsten en vermoeidheid. Ik twijfel hier erg over. Kunnen jullie mij helpen
X
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Als hij vers sperma aan zijn vingers zou hebben gehad, zou dat in theorie mogelijk zijn
Heei ben ik weer,
Ik heb een vraagje,
Ik heb vandaag bloedverlies gehad maar ik weet niet of het ongesteldheid is of dat het bij zwangerschap hoort. Omdat het vanochtend heel veel en heel donker rood was, en nu bijna niks en heel licht weet ik het niet meer. Zou het kunnen komen door stress? Ik heb de afgelopen 4 dagen alleen maar stress gehad.
X
Dat zou best kunnen, dat stress daar een rol in speelt
Ik had de sperma van mijn vriend aan mijn hand en ben daarna gelijk gaa douchen maar ik heb wel mijn vagina aangeraakt zonder dat er douchgel op zat,kan ik zwanger worden?
Nee zo raak je niet zwanger
ik ben nog maagd, maar mijn vriend heeft me gevingerd terwijl hij daarvoor aan zijn penis zat. ik zit nu net een week aan de pil. hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?