Ik ben normaal altijd om de 24 dagen ongesteld en dan 4 dagen lang, 1ste en laaste dag weinig bloed, 2de dag heel veel en 3de dag iets minder dan de 2de dag. Nu was ik van 26 mei tot 29 ongesteld geweest en toen opeens van 11 tot 13 juni.. veelte vroeg maar rare was ik gebruik tampons en die 3 dagen dat ik ongesteld was, was maar 1 half tampon vol derna ben ik 2 weken lang misselijk geweest heel erg, heel veel eten, bij me buik aan gekomen, last van me borsten. Na die 2 weken nam dat af.. ik heb in die tijd paar keer onveilig seks gehad maar dan wel 'voor t zingen de kerk uit' zeg maar, heb test gedaan negatief. Toen was ik weer normaal voor de volle 4 dagen ongesteld geweest van 5 juli tot 8 juli. En nu had ik vorige week rare bloeding.. ik had opeens donderdagavond kramp en werd toen ongesteld beetje oud bloed, toen vrijdag de dag erna roodachtig klein beetje met bruinachtig bloed en vrijdagnacht was t alweer over en dat was nog niet eens een halve of hele tampon vol. En nu moest ik eigen 29 juli ongesteld worden, heb nu al sinds de 29ste vreselijke kramp, was naar de dokter geweest wel, maar die weet niet zeker. Mja de 29ste had ik roze afscheiding echt licht roze, begon eind van de middag tot laat in de avond, derna was t weg.. volgende de dag(30ste) zat er op me tampon klein streepje rood bloed steeds, ik heb toen begin van de middag test gedaan die was negatief, maar ik ben wel weer misselijk, last van me borsten, trek in van alles, moe, hoofdpijn maar vooral kramp.. ik heb in t verleden eerder miskraam gehad dus ben bang dat ik nu dus wel zwanger ben maar t miskraam wordt/is. Ik heb rond mijn vruchtbarendagen in juli ongeveer 4 keer onveilig seks gehad, waar bij me partner half in me klaar is gekomen, 1 niet klaar is gekomen en de andere keren 'voor t zingen de kerk uit' methode. Maar nu is mijn vraag hoe groot is de kans dat ik wel zwanger ben ook heb ik 2 keer negatief getest? Want ik denk niet dat ik nog een maand geduld heb om afwachten of ik weer ongesteld wordt. Ik heb verder geen last van stress of andere dingenen de dokter sluit soa uit maar die zegt dat ook dat ik nog week moet wachten, maar ik wil nu gewoon weten waar ik aan toe ben.
Wat is nu t beste te doen?
Groetjesss
sorry maar dit is toch echt geen spoed.
dit is weer zo'n vraag: ben ik zwanger? die ook de dokter nu niet kan beantwoorden.
Wat mij opvalt is dat je half?? onveilige sex hebt.
wil je nu wel of niet zwanger worden?
dus doe het veilig of niet veilig, maar niet zo halfslachtig, voor het zingen de kerk uit gaan is dus niet veilig.
je zal echt moeten afwachten, meer kun je niet doen.
dus toch geduld hebben, Brenda
Voor mij is t wel spoed;).
Mja, dat hij en ik t 'half onveilig' doen is omdat we er niet voor bezig zijn maar als t gebeurd, is dat prima. We hebben alles netjes op orde kwa inkomen, woonsituatie etc.
Maar omdat mijn eigen dokter t nu afblaast op stress. Wat ik niet heb en in t verleden als ik heel erg last van stress had gewoon volle 4 dagen ongesteld werd. Ga ik echt niet van uit dat t daar aan ligt.
Nu kwam ik zo net van t ziekenhiis terug van bloed prikken en urine inleveren.. bloed ik weer heel vaag, weer vaag bloedstreepje en heel erg kramp.
Ik wacht wel rustig af verder.
Brenda, ik wil zeggen dat ik je advies in deze apprecieer. Je geeft meer adviezen dan er eigenlijk gevraagd worden. Ik vind het fijn dat je de verantwoordelijkheid neemt, en ik zie dat de motivatie een juiste is. Medisch advies geven is meer dan alleen maar 'u vraagt, wij draaien'!