ik was 13 februari 2009 ongesteld geworden,en heb 14-2-09 onveilig sex gehad want me vriend en ik wouden een kind,dus slik ook de pil niet meer, ik heb tot april 2,5 tot 3 dagen bloedverlies gehad,wat niet veel was.Deze maand ben ik helemaal niet ongesteld geworden.heb 2 testen gedaan maar waren negatief me dokter zegt ook van niet maar ik heb wel die symptomen zoals: last van me ogen,rommelende buik,opgezette buik soms,gevoelige en pijnlijke borsten,zie me aders op me borsten,me borsten zijn een hele cup gegroeit in 4,5 week tijd,sneller moe,ik vindt vis en augurk ineens lekker,ik heb het veel sneller warm,soms ben ik erg emotioneel,voornamenlijk na het eten ben ik misselijk,en eet niet meer zoveel,maar wel vaak op een dag,soms als ik een boer laat ( maar ook zonder boer btw ) dan lijkt het wel alsof er soort van maagzuur in me keel zit,val veel sneller in slaap dan voor heen,soms veel trek in lekkere dingen,heb ook krampjes en of steekjes gehad in me onderbuik en in me lies...
kan het zijn dat ik zwanger ben maar dat de dokter en de testen geen duidelijkheid geven nog ?
gr0etjes blondiiee