Dat heeft met een tumor niks te maken. Je kunt beter eens met je huisarts praten over je irreële angsten
Ik heb hetzelfde. Zowel links als rechts van mijn adamsappel voel ik een hard knobbeltje. Aan beide kanten op dezelfde plek. Het is niet oppervlakkig en ik moet aardig diep drukken om het te kunnen voelen. Het is aan beide kanten echt knetterhard en het voelt als bot. Alleen links is het een stukje puntiger dan rechts. Is dit normaal? Zit daar bot?
P.S. ik ben een vrouw.
Daar kan ik zo geen antwoord op geven want ik weet niet precies waar je drukt. Als je er ongerust over bent, ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken.
De adamsappel heeft doorgaans kraakbeen
Het bestand van de foto is wellicht te groot
Day wat je daar voelt is kraakbeen. Je moet daar alleen niet te veel aanzitten anders raakt de boel geïrriteerd
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ah oké! Klopt het dat je dat aan beide kanten kunt voelen? En kan het voorkomen dat het aan de ene kant wat puntiger voelt dan aan de andere kant? Links voelt vrij puntig en rechts wat ronder. Verder zit het dus wel op dezelfde plek en lijkt het ongeveer even groot te zijn (links misschien ietsje groter). Beide kanten voelen echt knetterhard.
En ik heb er de hele dag aan zitten voelen... dus het is inmiddels vrij gevoelig. Zal er nu vanaf blijven.
Ja dat is allemaal normaal.
Het is dus niet mijn adamsappel zelf he, want daarvan weet ik wel hoe het voelt. Het zit echt aan beide kanten naast mijn adamsappel en dan heel ietsje omhoog. Of was dat duidelijk voor u? 🙂
Dat was me wel duidelijk