Hallo ,Ik heb een vraagje.
Ik ga nu de 11 de week in van mijn zwangerschap.
Maaer is het normaal dat de gevoeligheid van de borsten afneemt??
Heb n het verleden een miskraam gehad vandaar mijn angst.
Moet wel zeggen dat ik met 9 weken een echo heb gehad die er goed uit zag.
bange Ems
Vroeg in de zwangerschap reageert het gehele lichaam sterk op de veranderde hormonale situatie. het lichaam moet hier in het begin aan wennen. De borsten worden bijvoorbeeld voller, waardoor ze dus 'gevoeliger' kunnen worden. Na een tijdje is je lichaam helemaal gewend en merk je het dus veel minder omdat je lichaam nu wel helemaal gewend is. het veranderen merk je dus, maar als het eenmaal anders is, dan merk je het dus niet meer.
Dit is dus helemaal normaal en geen enkele reden om je zorgen te gaan maken over je zwangerschap.
Tip: probeer iets minder met je zwangerschap bezig te zijn, zoek wat meer afleiding. Dat is ook goed voor je kindje, laat die maar lekker rustig groeien. Een mamma die constant zit te stressen is ook niet prettig want ze wil voorkopig 9 maanden lekker slapen!
Ik wist niet dat het zo werkte, maar ik had dit ook en ja, dat is normaal.
Wanneer ben jij uitgerekend?
Dank jullie wel.na een miskraam ben je gewoon een beetje bang.Misselijkheid wordt minder ( wat ik niet zo erg vind) hahahh .En ook de borsten.En idd ik moet me minder druk maken.Maar dat is zo makkelijk gezegd. hahaahah
En Lies ik ben nu 10 weken zwanger ga mijn 11 de week in.En jij ben jij zwanger en hoever ben je dan??
Groetjes
Dapper van je om je verlangen achterna te gaan als je van binnen bang bent dat het mis kan gaan zoals je zelfs al eens hebt meegemaakt. Wat zal de beloning groot zijn als het je lukt. Wat zul jij gelukkig zijn!
ja, het is echt verstandiger iets minder gefixeerd te zijn op je kleine in je buik. Probeer weer een beetje je normale leven op te pakken, en zo te leven dat je soms opeens beseft dat je al een halve dag niet met je buik bent bezig geweest. Dat is lastig als je bang bent maar met goede moed kan het je vast lukken. Kan de kleine ook eens lekker slapen en zit niet constant mams op haar nek ๐