Hallo Iedereen,
Hierbij even een vraagje.
Al een tijdje loop ik rond met een onzeker gevoel als het gaat om mijn gezondheid.
Ik heb 4weken terug bloed laten prikken bij de huisarts en alle uitslagen waren goed, ik heb alleen de ziekte van pfeifer gehad (niet meer van toepassing volgens de huisarts).
Ik slik al 2jaar de pil regelmatig (nog nooit vergeten!)Ik heb sinds 2jaar een vriend, wij hebben nog geen (echte) sex gehad wel knuffelen, douchen en vrijen maar hij is nog niet in mij klaargekomen omdat ik slechte ervaringen in het verleden hiermee heb gehad. Door mijn klachten die ik heb: pijn in mijn buik (links), mijn menstruatie is verminderd in hevigheid (veel oud bloed) en duur, vooral vermoeidheid, snel prikkelbaar/emotioneel, problemen met de ontlasting, opgezette buik,lage bloeddruk, vaak hoofdpijn, flauwvallen, verminderd eetlust en spierpijn.Ik heb voor de zekerheid 2x een zwangerschapstest gedaan deze waren beide negatief. Maar toch ik ben er niet gerust op want een zwangerschap hoe vervelend het ook klinkt is op dit moment niet gewenst.
Wat ik wel heb, ik heb geen idee, het geeft mij stress omdat ik weet dat er iets niet klopt.
Misschien kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Zou het te maken kunnen hebben met bloedarmoede?
Wat ook zou kunnen zijn is het te weinig hebben van rode bloed lichaampjes waardoor de zuurstof minder snel en goed door je lijf vervoert kan worden. (ivm je flauw voelen)
Eet je wel goed? Voldoende vitamines? (B)
Hoop dat je er iets aan hebt.
Hoi hoi,
Ik heb uiteraard ook mijn ijzergehalte in het bloed laten onderzoeken deze was aan de hoge kant, sprake van bloedarmoede is er dus niet. Uit de uitslag kwam alleen de uitslag dat ik de ziekte van Pfeifer heb gehad/overleefd en dat ik vrij dik bloed heb, dus veel rode bloedcellen.
Ik heb alleen een erg lage bloeddruk en ik eet prima, gewoon gezond en sla hierbij geen maaltijden over. Misschien inderdaad een tekort aan vitamines, ik zou het eens opzoeken maar zat ook te denken aan stress ofzo??In ieder geval alvast ebdankt voor het meedenken!
tijd voor een alternatief, je hebt allerlei klachten maar er komt niets echt iets ernstig uit testen, dus is het tijd voor een Klassiek Homeophaat of een arts in Chinese Geneeskunde, van beiden heb ik al heel mooie dingen gezien, lees er eens iets over en maak een keuze.
Succes! laat je de afloop horen, zou eens leuk zijn!
Brenda