het spijt me maar ik kan je hier niet veel bij helpen, maar toen ik in verwachting was van ons eerste kindje ( en we hebben er ook nog maar 1 ) kwamen we er pas achter toen ik al 12 weken zwanger was, zelf had ik het idee dat het een jongetje was want moeder instinct zegt vaak heel veel, maar niets was minder waar, we kregen een dochter, ik droeg haar echt voorop, je kon bij mij aan de achterkant niet zien dat ik zwanger was, geen dikke benen,kont,armen etc:etc:.
Wel was ik vaak moe in het begin (achteraf gezien) en rook ik dingen die mijn vriend niet rook, zoals augurk terwijl er geen augurk in huis is hahaha.
Verder ben ik nooit misselijk geweest of heb ik mijn schoonheid tijdelijk aan mijn dochter gegeven zoals ze dan altijd zeggen, maar de bevalling was begonnen en alleen rug weeen en na 18 uur bleek het inderdaad een dochter te zijn.
Dus ik weet niet als je veel veel van die verhaaltjes moet geloven maar een tip ook een lijstje met verhaaltjes waaraan je kunt zien dat het een jongen of een meisje zal worden, bij mij kwam overal namelijk uit dat ik een zoon zou krijgen
en het is een dochter geworden.
Veel suc6 ermee en laat je het weten zodra je zekerheid hebt wat het geslacht van jullie kindje
is?.
Groetjes stefanie.