o en Laura, veel suc6 met de echo komende week! Hopelijk is alles in orde en kunnen jullie ook nog te weten komen wat het geslacht is ๐ 27 april, das een mooie datum. Wij zullen moeten afwachten wanneer het zich aandient. We hopen iig thuis te kunnen bevallen. Maar ja het gaat zoals het gaat.
Laat je nog even weten hoe het is gegaan?
Na de miskraam hebben we 3 kinderen gekregen.
De oudste is inmiddels 10, de middelste is bijna 8. Zij heeft een ontwikkelingsachterstand met PDD-NOS. Met haar hebben we een heel traject af moeten leggen in het ziekenhuis. De jongste is 3,5 jaar. Hij heeft een middenrifbreuk en reflux. Hiermee zijn we onder behandeling in Nijmegen. Zo zie je maar weer dat het niet allemaal vanzelfsprekend is dat je gezonde kinderen krijgt.
Wat je wel door deze vele zorgen krijgt is dat je elke aandacht van je kind extra koestert. Het zijn echt zorgenkindjes.
Na de miskraam hebben we 3 kinderen gekregen.
De oudste is inmiddels 10, de middelste is bijna 8. Zij heeft een ontwikkelingsachterstand met PDD-NOS. Met haar hebben we een heel traject af moeten leggen in het ziekenhuis. De jongste is 3,5 jaar. Hij heeft een middenrifbreuk en reflux. Hiermee zijn we onder behandeling in Nijmegen. Zo zie je maar weer dat het niet allemaal vanzelfsprekend is dat je gezonde kinderen krijgt.
Wat je wel door deze vele zorgen krijgt is dat je elke aandacht van je kind extra koestert. Het zijn echt zorgenkindjes.
Kroon, is zeker niet vanzelfsprekend om gezonde kinderen te hebben. En al lijken ze op het eerste gezicht gezond, je weet ook nooit wat de toekomst brengt. Jij hebt al heel wat zorgen gehad om je kinderen dan. En nog steeds.
Onze jongste zoon is een beetje aan het kwakkelen met zijn gezondheid. Hij had vorig jaar (was hij 6 mnd) een verkoudheidsvirus, waar hij erg benauwd van was en er voor opgenomen is geweest. Sinds die tijd is hij veel ziek en van een gewoon verkoudheidje wordt hij benauwd, gelukkig goed te behandelen met ventolin en een onderhoudsmedicijn (puffers) Maar toch, ik blijf het soms eng vinden als hij het zo benauwd heeft.
Sterkte met je kids!
Hoi Laura,
Wij hebben weer een spannende week achter de rug. De dag begon op zondag helemaal goed, want ik had voor mijn man een pretecho geregeld. Mijn zoontje mocht ook mee en mocht vragen of het een jongen of een meisje was. En... een jongen. We zijn helemaal blij. Ons vorige kindje (zonder hersenen) was ook al een jongetje dus blijkbaar zijn we erg goed in zonen maken!! De hele dag liepen we op een blauwe wolk. Totdat maandag aanbrak en ik weer een bloeding kreeg. Ook al weet ik waardoor het komt, het blijft schrikken. En het blije gevoel was ook meteen weer weg. Het vloeien heeft 3 dagen aangehouden, langer ook dan de vorige bloedingen. Gelukkig had ik op woensdag een screeningsecho en het zag er allemaal goed uit. Open ruggetje en open hersenen is nu echt helemaal uitgesloten!! En ook deze arts bevestigde dat het een jongetje zou worden. Volgens de arts horen de bloedingen bij deze zwangerschap, en ik moet dus echt rustiger aan gaan doen. Ik vind het zo jammer dat deze zwangerschap zo moet verlopen; maar als het goed is krijg ik er iets heel moois voor terug!!! Verder ga ik wel lekker genieten van de kerstdagen. Vorig jaar hadden we net de eerste miskraam achter de rug en waren het hele verdrietige dagen. En als mijn andere zoontje had kunnen leven had ik nu een klein mannetje in mijn armen gehad. Dat mocht niet zo zijn. Mijn man gaat deze week babykamer in orde maken en dan ga ik lekker in zijn kamertje dromen van mijn toekomstige kleine mannetje!!
Kroon en Laura, ik wens jullie hele fijne feestdagen. Geniet van jullie gezinnetje en koester wat je hebt!
Veel liefs,
Laura
Hoi Laura,
Hoe is het met je?
Met mij en de bay gaat alles goed. Wel nog steeds last van bloedingen, maar op dit moment is het rustig. De keizersnededatum is gepland op 28 april. Dus we mogen eindelijk aftellen!!
Groetjes,
Laura
Hoi!
Top dat alles goed gaat met de baby! mooie datum hoor 28 april. Kan je nu gaan aftellen...voor ons blijft het een verrassing wanneer de kleine zich aandient, ik hoop wel wat eerder. Want ik begin het nu wel een beetje beu te worden. Maar gelukkig gaat hier alles goed, deze zwangerschap loopt op rolletjes...tenminste als je alle vervelende kwalen wegdenkt ๐ Op het moment heb ik een griepje te pakken, met flinke oorpijn. De kinderen waren vorige week ziek, dus niet moeilijk te achterhalen van wie ik het heb. Helaas kan je als moeder nooit ziek zijn en gaat alles gewoon door. Ik zou liever even lekker in bed gaan liggen :S Even doorbijten dus.
Als ik je niet meer spreek, ik wens je veel suc6 de 28ste!! En zal zeker aan je denken ๐
je hoort wel van onze klap...vanaf 10 april mag het officieel geboren worden...ben benieuwd.
Liefs Laura
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hoi Laura,
We hebben een zoon erbij!!! Hij heet Kai! En hij is niet op 28 april geboren maar op 19 april. Hij is helemaal gezond en we genieten met volle teugen!
Van zaterdagnacht op zondag besloot meneer dat het tijd was, want midden in de nacht werd ik wakker omdat mijn vliezen waren gebroken. Wij naar het ziekenhuis en daar heb ik 3 uur op bed gelegen met flinke weeen moet ik zeggen!! Daarna hebben ze iedereen opgetrommeld voor de operatie en om 5.21 is onze zoon geboren!!
Eindelijk ons kleintje in onze armen. Een heerlijk gevoel! Ik merk wel dat het verdriet om de andere 3 kindjes wel weer naar boven komt. Zeker ook omdat de laatste 2 een tweeling waren. Ik kijk dan naar Kai en denk; goh daar hadden er 2 van kunnen liggen. We hebben de kindjes ook herdacht in het geboortekaartje. Niet te zwaar natuurlijk want het kaartje is bedoeld om iets moois en leuks aan te kondigen. Maar ja Kai was er niet geweest als ik geen miskramen had gehad. We hebben dus gekozen voor een kaart met vlinders voor onze vlinderkindjes en een klein gedichtje over ons tweede kind, maar vijfde wonder. Een mooie afsluiting..
Ik ben benieuwd hoe het met jou gaat. En mocht je nog niet bevallen zijn; veel succes!!
Liefs,
Laura
Hoi Laura!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Kai! Toch nog onverwacht geboren. Super zeg! Ik kan me voorstellen dat je toch met je gedachten bij de verloren kindjes bent, heb je mooi gedaan met het kaartje toch? Klinkt wel heel mooi in ieder geval. En nu genieten van de kleine man.
Ik ben nu 1 dag over de uitgerekende datum heen en ben het spuugzat. Ik wil nu eindelijk dat kleine poppetje in mn armen sluiten. Maarja daar hebben we geen zeggenschap over wanneer het wil komen he!? Ik laat het je zeker weten hoor, wanneer het er is.
Liefs en een knuffel aan Kai,
Laura
hallo,
3 jaar geleden was ik zwanger van een dochter. Toen ik een 20 weken was zagen ze dat er iets mis was en ik heb moeten bevallen en ze is gestorven. Zes maanden en veel verdriet later was ik terug zwange. Een goede zwangerschap en een gezonde zoon. Hij is nu ondertussen 2 jaar en 4 maand. We zijn nu al een jaar bezig voor een broer of zus maar het lukt niet. Ik heb ondertussen al weer 4 miskramen moeten verwerken en k weet echt niet meer wat te doen.
Een vriendin van mij heeft 5 miskramen gehad,uiteindelijk heeft ze toch 2 gezonde kinderen gekregen.De laatste kreeg ze toen ze 43 was,zonder mm.
Ik moet erbij zeggen,wij zijn christen,als je het niet meer ziet zitten,kan je voor je laten bidden in de Levensstroom gemeente te Leiderdorp.
Je kan het altijd proberen toch,ik ken div vrouwen waarvan artsen zeiden dat ze nooit kinderen konden krijgen en die hebben allemaal een gezinnetje nu!
Ik ben morgen 9 weken zwanger maar de pijn in mijn borsten zakt wat af.
Ik heb gehoord/gelezen dat als je zwangerschapsverschijnselen afnemen je misschien een miskraam kan krijgen, of de foetus niet meer leeft.
Dus tot hoeveel weken zwangerschap doen je borsten pijn ?
Of maak ik mij te druk ? Heb anderhalve week geleden een inwendige echo gehad en het hartje klopte toen wel. Tis net of ik me niet meer zo zwanger voel.
Ben ook niet meer zo misselijk als eerst.
Dat is bij iedereen echt anders hoor en niks om je ongerust over te maken. Sommige vrouwen hebben niet eens last van zere borsten of misselijkheid en zijn toch echt zwanger. Als je het niet vertrouwd kun je altijd de verloskundige even bellen maar de kans dat zij het hartje kan horen is echt heel klein, want meestal hoor je die pas na een week of 12. En als je een miskraam hebt v erlies je bloed en krijg je heel erge buikpijn, dus zolang dat bij jou niet het geval is groeit je kindje gewoon lekker door. Probeer ervan te genieten dat je kwaaltjes afnemen! Veel succes!