Overleeft sperma door stof heen? Dus als een jongen een natte plek heeft op zijn dunne korte short, broek of wat hij ook aan heeft, kan sperma door de gaten van de kleding heen ookal zijn ze heel klein? Kan een vrouw die niks aan heeft dan ook zwanger raken door dit? Ik lees bijna overal op internet dat er geen grote kans bestaat dat je zo zwamger kunt raken maar sommige zeggen weee van wel. Gaat sperma dood als het stof raakt of kunnen ze een tijdje door blijven leven omdat het nat is?
Zo raak je niet zwanger
Maar overleeft sperma wel door stof heen? Of zijn ze dan al dood? Als ik bijv. Een natte plek op een broek aanraak zijn die zaadcellen dan al dood?
Nee dat overleeft sperma niet. Dat gaat meteen dood
Ik lag vandaag op bank, mijn man lag op mijn met zijn penis op de vagina. Ik had pyjama aan hij kwam op dat plek klaar. Kan ik zwanger worden?
Nee
Ik raakte gelijk in paniek, hij wilde de penis in de vagina induwen maar ik heb hem weggeduwd, en toen zag ik overal sperma. Ik werd zo bang. Ik heb ook vruchtbaardagen. Hij zei ook zo raak je niet zwanger, sperma gaat niet door de stof heen. Ik dacht gelijk van wel 😭😭 we hebben heftige ruzie gehad. Ik dacht jongen je penis was al op de ingang van mijn vagina ook al had ik pyjama aan, ik dacht dat de sperma door heen kan. En dat ik toch zwanger kan raken. 😤😭 ik wilde gelijk morning-afterpil halen, maar toen dacht ik we hebben geen seks gehad dus ik kan toch niet zwanger raken. Echt heel lastige situatie.
Sperma gaat dus niet door stof/kleding heen
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Kunt u mij uitleggen hoe je wel zwanger kan raken zonder volledige gemeenschap.
Dat kun je allemaal op internet vinden. Er moet in ieder geval vers sperma direct in je vagina terecht komen.
Direct bedoeld u dip of begin van de vagina ook als ik pyjama aan heb ?
Ik schrijf toch "direct"... en ik schreef ook al dat sperma niet door stof/kleding gaat