even een vraagje heb de laatste tijd erg veel last van mijn buik.erge krampen die ik normaal tijdens en voor mijn maandelijkse niet zo heftig heb.we zijn bezig met kinderen en ben nu al 2 maand gestopt met de pil.nu ben ik savonds ook zo onverwachts misselijk en heel vaak duizelig en het gevoel dat ik erg moe ben.vandaag heb ik ook ontdekt dat ik vloei maar niet wit ofzo lijkt gewoon op water.kan ik zwanger zijn?heb al wel testen gedaan maar negatief en ben nog niet ongi geweest.
kunt u mij meer vertellen alvast bedankt
Hoi!!
Ik weet niet wanneer je ongi moet worden,maar je kunt het beste wachten met testen tot de dag nadat je ongi had moeten worden.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap pas een week overtijd een positieve test(het kan zelfs nog langer duren)
De kwaaltjes die je nu hebt(moe en savonds misselijk) heb ik deze zwangerschap ook al vanaf het begin.
Maar deze kwaaltjes kunnen ook van het ontpillen zijn.
Dus afwachten is al wat je kan doen.
Succes!!
Hallo,
Poca, ik heb net dezelfde verschijnselen als jij. 4 jan was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en rond de 20e dag van mijn cyclus heb ik enkele dagen minimaal donderbruin verlies gehad. Toen het over was had ik echt een waterige afscheiding...absoluut niet "glibberig" (sorry...) maar echt vloeibaar en kleurloos als water. Toen heb ik een paar keer een misselijkheidsaanval gehad (erg kort) en ik ben duizelig.
Nu vraag ik me dus ook af of ik zwanger ben en of dat bruinverlies misschien de innesteling was.
Ik heb wel een koperspiraal dus in principe zou het niet mogen...
Weet jij al iets meer?
liefs
Neeeee ik durf niet testen. Ik stond vandaag met een test in mn handen in het kruidvat...maar durfde die niet kopen. Ik ben ook niet meer misselijk geweest...en ik heb wat menstruatiekrampen, dus ik hoop dat mn maandstonden er alsnog doorkomen en dat het gewoon een beetje paniek was. Maar die waterige afscheiding blijf ik vreemd vinden, want dat heb ik nog nooit gehad. Als ik over een week nog niet ongesteld ben ga ik wel testen...ik hou jullie op de hoogte.
Poca, al nieuws?
liefs
als je de test niet durft te kopen kun je er altijd nog online bestellen.
Ik weet alleen niet waar.
Maar wie weet is het niet nodig en word je toch nog ongi.
Het is niet zozeer dat ik de test niet durf kopen...ik ben gewoon een beetje bang voor het resultaat. Ik wil erg graag kinderen en ik zou dus wel (na de schok) blij zijn met een positieve test...maar mijn vriend is daar absoluut nog niet klaar voor én hij studeert ook nog (ik werk al). Ik vrees dat een positieve test dus op een keuze zou uitdraaien: mijn vriend of het kind. En ik wil ze liever allebei...op een moment dat hij er ook klaar voor is.
Het lijkt me toch fijner als je er allebei voor wil gaan...
Anyway, ik laat iets weten als ik durf testen of als mn regels er zouden doorkomen
xx
Ik heb gelezen dat vloeien "zo vloeibaar als water" samenhangt met je eisprong en dus niets met zwangerschap te maken heeft. Jullie hebben wellicht gewoon een late eisprong gekregen. Ongeveer 14 dagen na je eisprong wordt je ongi.
succes ermee
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
oke ik begrijp het.
Nou maar hopen dat je dan toch ongi word.
En dan maar hopen dat jullie dan snel samen voor een zwangerschap kiezen.
Want een keuze moeten maken tussen vriend en kindje lijkt me verschrikkelijk.
Het beste!!
En ik lees nog hoe het verder met je gaat.
x
ik heb nu in totaal al 4 testen gedaan maar met negatieve uitslag.heb nu een klein beetje bloedverlies niet veel en net als debby zei in het begin waterige afscheiding.heel raar allemaal!ook blijft mij buik groeien.op het moment weet ik me geen raad meer hoor nu de testen ook al negatief waren.nou ik kijk eerst hoelang dat duurt met die bruine bloedverlies en dan maar weer es een test halen.en zoals 1 van jullie ook zei met die duizeligheid en misselijkheid.daar heb ik regelamyig ook nog last van maar dat zijn fases ofzo want dan voel ik me ineens zooo raar en na even rustig te gaan zitten is het binnen een 20 minuutjes ook weer weg!ik snap er niks meer van!hihi
hallo allemaal,
ook mijn vreemde verschijnselen zijn nog niet over! gisteren in paniek naar de dokter gehold omdat ik last had van een "knobbeltje" in mijn borst/oksel. De dokter stelde me gelukkig gerust en vertelde me dat het opgezwollen klieren waren en dat ik extreem veel last had van "stuwing". Nu heb ik wel altijd gezwollen en grotere borsten vlak voor mn menstruatie, maar zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Is dat nu een zwangerschapsverschijnsel, of alsnog een signaal dat de menstruatie erdoor zal komen??? Verder heeeel veel honger en af en toe een licht misselijk gevoel en steekjes zoals menstruatiekrampen...maar na dat bruinverlies rond de 20e dag van mijn cyclus heb ik geen druppel bloed meer gezien. De "waterige" afscheiding is ook weg, dat is nu allemaal normaal.
Zucht...
@poca: je hcg moet voldoende gestegen zijn opdat de test positief kan zijn. Ik geloof dat je minimum 2 weken zwanger moet zijn. Heb jij je eisprong gevoeld?
liefs