Heb je een grote kans om van vingeren zwanger te raken?
Sperma aan de vinger
Ik had gelezen dat sperma met een bepaald tempo de vagina in gespoten moest worden?
Moet dat dan ook echt een klodder zijn of is een klein druppeltje al genoeg?
Als je sperma met een vinger in de vagina brengt, zou je daar zwanger van kunnen raken. Het hoeft ook niet een klodder te zijn.
Maar is de kans groot?
Op internet staat dat de kans erg klein is!!
En dat niemand echt zwanger dan van zal raken.
En dat voordat je in de vagina bent het er al vaak vanaf is.
Ga dan gewoon een zwangerschapstest doen als je er niet zeker over bent, je kan er dingen lezen over op internet. Maar je hebt gewoon een kans dat je zwanger kan raken, kan je vriend het zich niet meer herinneren of hij sperma op zijn vingers had?
De kans is inderdaad heel erg klein.
Ik heb een soort gelijk iets meegemaakt laatst.. maar lees verschillende antwoorden. Hier word verteld dat de kans klein is maar in een ander topic word gezegd dat de kans niet klein is. Wat is het nu? Ik ben namelijk afgetrokken een dag voor haar eisprong heb het in een tissue opgevangen. Er liep wel wat naast wat op haar hand zat en dit is met een doekje voor zover ik kon zien afgedaan. Daarna ging ze met die hand aan haar vagina voelen omdat ze zo nat was. Daarna heeft ze een schoon doekje gepakt om haar vagina een beetje droog te maken hoe groot zijn deze kansen als de sperma toch niet helemaal goed was afgedroogd? Ze klaagde overigens een dag later van steken en witte afscheiding. Natuurlijk omdat ze aan het oculeren was. Ze heeft toen de map ellaone genomen. Hoe groot zijn de kansen? Graag even goede uitleg
Even als toevoeging. Het zat tussen haar duim en wijsvinger. Op de zijkant van haar hand. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel
Wat ik niet snap.. als je geen zin hebt in een baby waarom ben je dan zo riskant bezig?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ze heeft een map genomen, dus je hele verhaal is niet relevant meer.....
Ja oke, maar werkt de Ella one ook op de dag van de eisprong? Ik heb vandaag contact met haar gehad. En ze vertelde nog geen eisprong te voelen. Het incident heeft vrijdag plaatsgevonden en zaterdag had ze haar eisprong(ze zegt dat ze dat voelde) die zaterdag is ook de map genomen. Kan het ook zijn dat die Ella one de eisprong helemaal tegen houd? En om even op anoniem a te reageren. We hebben altijd veilige sex. Ik heb alles in een tissue opgevangen.alleen hetgeen wat er net langs liep kwam op haar hand wat ik met een andere tissue op heb gedaan. Zij voelde daarna bij haarzelf omdat ze last had van haar slip die schuurde door haar nattigheid. Ze heeft haar zelf niet gevingerd ofzo. Dat is voor het aftrekken gebeurd.
In de bijsluiter word alleen gesproken over de 2 dagen voor de eisprong en een andere site zegt dan weer dat het ook de innesteling bemoeilijkt
De MAP werkt dus niet wanneer de eicel al bevrucht zou zijn.
En je vraagt dan hier of ze zwanger zou kunnen raken en je weet zelf niet eens of er nou nog sperma aan de vingers zat.
Btw: Oculeren doe je bij bomen en planten. Je zult wel ovuleren bedoeld hebben
Ik bedoel inderdaad ovuleren. En wat ik wil zeggen is dat ik voor zover ik weet alles afgeveegd was. Maar wat als er toch wat zou zitten hoe groot zou dan die kans zijn? In dit topic zeg je de kans is erg klein maar in een ander topic word gezegd dat die kans niet heel klein is. Dus ik ben benieuwd wat het dan is. Ik doe het altijd veilig en daarom maak ik me ongerust over deze situatie. De map ellaone is genomen op die zaterdag. Dat zou de dag van de eisprong moeten zijn. Kan die map nog wat doen als de eisprong geweest is maar nog niet bevrucht/ingenesteld?
Dus ik spoot in de tissue. Maar er liep toch wat langs wat op de hand kwam tussen duim en wijsvinger dit heb ik afgedaan zo goed mogelijk. Maar of er ergens anders op haar hand verdwaalde spermacellen waren weet ik niet.