Hey, ik was hem aan het aftrekken en ik geloof dat ik een beetje voorvocht heb aangeraakt. Hierna zat ik zonder na te denken aan mijn clitoris. Ik schrok, en heb er toen even snel met een doekje over heen gewreven. Kan dit leiden tot zwangerschap?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik zat op me vriend we waren allebei naakt hij is klaargekomen hij is ook niet in mij geweest ik zat alleen op hem daarna heeft hij alles weggeveegd met een doekje 5/10 minuten later heeft hij mw gevingerd kan ik zo zwanger zijn? Ik zit ook niet in me vruchtbare periode want ik word volgende week ongesteld
Ik wordt binnen 2/3 dagen ongesteld. Mijn vriend is klaargekomen op mijn rug en zo glee de sperma naar mijn vagina ik veegde het snel af met doek en nadien direct gaan afspoelen. Zou het kunne zijn dat sperma toch in mijn vagina binnen is geraakt?
Ik heb sex met mijn vriend gehad met condoom maar toen we klaar waren had hy zijn co doom uit gedaan en is dan klaargekomen op me vagina
Ik neem wel di pil maar maak me zorge dat ik toch zwanger kan graken