De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dan zit er geen sperma meer aan de penis hรจ. Er zou wel nog wat sperma in de urinebuis kunnen zitten als hij niet eerst is gaan plassen. Niet handig zulke acties. Altijd een condoom gebruiken !!! Dat beschermt niet alleen tegen zwangerschap maar ook tegen de meeste soa's.
twee dagen geleden heb ik wat met een vriend zitten auwhoeren. Hij heeft mij gevingert en ik heb hem afgetrokken. Hij had wel last van voorvocht. Hij is wel klaargekomen maar niet bij mijn vagina in de buurt! Hij heeft 1x aan zijn pik gezeten en ongeveer 5 minuten later mij gevingerd! Kan ik hier door zwanger zijn? Hij is niet in me geweest! Ik moest 16 juli ongesteld worden, maar ik ben wel vaker wat later!
Hoi, ik heb gister met mijn vriend geslapen, ik zat toen aan zijn penis en had ik een beetje voorvocht aan me rechterhand, daarna ging ik over de binnenkant van mijn grote schaamlip heen, kan ik nu zwanger geraakt zijn daardoor?
Groetjes Esmee