Zarha
oké bedankt voor je antwoord
ik ben namelijk een Marokkaans meisje en mag niet eens met een jongen verkering laat staan seksueel contact. ik hoef me dus geen zorgen te maken tandor ik kan dus echt niet zwanger zijn toch.
Zarha (sorry dat ik je naam net verkeerd schreef)
zo kun je echt onmogelijk zwanger worden.
Zarha
geeft niet dat je mijn naam verkeerd hebt geschreven. ik ga morgen een dag weg. ik wil me gewoon echt geen zorgen maken want dat is zonde ik moet eind deze maand ongesteld worden. Tandor je weet zeker dat ik niet zwanger van dat Beffen kan zijn toch
Zarha,
Om zwanger te raken moet er sperma rechtstreeks in je vagina terechtkomen. En sperma komt niet uit de mond.
Je kunt zo echt niet zwanger raken.
Tandor en Anoniem hebben op héél veel vragen al dezelfde antwoord gegeven, en vaak zie ik dezelfde personen nog geen maand later weer een verhaal schrijven met angsten of ze zwanger kunnen zijn. Soms komt het voor mij dan over dat mensen gewoon [b]willen[/b] horen dat ze zwanger kunnen zijn. Waarom als je zo weinig weet over de consequenties van seksuele handelingen duw je eens je neus in de boeken voordat je seks gaat hebben? Een condoom kopen, een pil, of behandeling voor SOA kost véél minder dan een kind.
Je kan [b]niet[/b] zwanger raken door sperma op of door kleren.
Van sperma slikken raak je [b]niet[/b] zwanger.
Sperma van je hand af wassen of van je af douchen raak je [b]niet[/b] van zwanger.
Sperma op je buik raak je [b]ook niet [/b]van zwanger.
Sperma springt [b]niet[/b] als een sprinkhaan van hand op hand over en vervolgens in de vagina, zwanger raken op die manier is dus ook [b]ONMOGELIJK[/b].
hallo de prikpil word maandag bij mij gezet. hoelang duurt het voor dat de prikpil wekt. en ik seks kan doen
De prikpil is meteen werkzaam. Als je eerder nog anticonceptiemiddel hebt gebruikt is het voor de betrouwbaarheid van de prikpil de bedoeling dat deze wordt gezet tussen de eerste en de vijfde dag van het begin van de menstruatie. In de bijsluiter kun je dat nog eens nalezen.
Simon
Hallo mijn vriendin is nog steeds niet ongesteld geworden en het is nu al 5 weken geleden. de prikpil is wel 2 weken geleden gezet bij mijn vriendin. kan het daar door komen dat ze niet ongesteld word of dat het later komt?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Het is best mogelijk, dat door de prikpil de menstruatie heel onregelmatig wordt of zelf uitblijft. Zeker in het begin van de prikpil.
Simon
ik hoef me geen zorgen te maken dat mijn vriendin zwanger is toch? want ze heeft altijd een broek aan gehad. en toen ik haar een keer had gebeft was ik van te voren niet klaar gekomen.
[quote]want ze heeft altijd een broek aan gehad. en toen ik haar een keer had gebeft was ik van te voren niet klaar gekomen.[/quote]
Zo kan ze niet zwanger raken Simon.
Simon,Zahra, Mandy
In dit topic ben jij of jullie sinds 25 april 2013 bezig met voortdurend dezelfde vragen te stellen. Jullie gebruiken verschillende namen: Simon. Zahra, Mandy, Lieke, Bas, Jasmijn, Amber, Kim, Joris en Inge.
Ook de genoemde leeftijden variëren nogal. De ene keer 16 en dan 17, 18 en 19. Dat zijn dus meer dan 200 berichten waarvan zeker de helft van een en dezelfde persoon is. Voortdurend dezelfde vragen. Je denkt misschien dat je leuk bent, maar dat is dus niet zo. Mensen die deze vragen beantwoorden verdoen dus hun tijd, terwijl anderen met serieuze vragen moeten wachten op een antwoord.
Stop dus met deze onzin !!
Moderator.
Hallo,
Mijn vraag is.....Mijn vriend en ik hebben 2 weken geleden seks gehad, met condoom!
ik 'zat' boven maar toen hij deruit ging is de condoom gescheurd!
Zijn penis is toen hooguit 1 minuut in aanraking met de buitenlucht geweest (ik had ergens gelezen dat wanneer spermacellen in aanraking met de buitenlucht komen dat ze dan gelijk doodgaan)
Hij was nog niet klaargekomen op dat moment! ik wist toen nog niet dat de condoom gescheurd was, en ben er weer op gaan zitten. Zijn eikel heeft miss 3 seconden op mijn vagina gelegen.
Kan het zijn dat ik nu zwanger ben?!
Gr, Michelle
[quote]Hij was nog niet klaargekomen op dat moment! ik wist toen nog niet dat de condoom gescheurd was, en ben er weer op gaan zitten[/quote] Is je vriend nou uiteindelijk wel of niet klaargekomen met die gescheurde condoom?
Spermacellen gaan overigens niet gelijk dood als met de buitenlucht in aanraking komen.