hallo. mijn vriendin heeft me gisteren afgetrokken. daarna heb ik het zelf gedaan en ben toen klaar gekomen. ze heeft me sperma aan geraakt en van haar vinger gelikt, na 3 a 4 minuten is ze naar de wc gegaan. ze heeft haar handen gewassen met alleen water. daarna heeft ze geplast. ze zegt dat ze haar vagina niet heeft aan geraakt. als ze dat toch heeft gedaan kan ze dan zwanger zijn geraakt
Nee zo raak je toch echt niet zwanger.
oké bedankt voor het antwoord. dus ook al heeft mijn vriendin haar vagina aan geraaktop de wc ze kan er niet zwanger van zijn geworden toch
Ze heeft het sperma van haar vinger gelikt. En haar handen met water gewassen. Nee, zo raak je echt niet zwanger.
Om zwanger te raken moet er sperma direct in de vagina terechtkomen.
kan sperma niet tegen water of wel. mijn vriendin moet tegen de eind van deze maand ongesteld worden. ze wil aan de pil gaan maar dat mag ze helaas niet. maar ze kan dus echt niet zwanger zijn Tandor want ik krijg het niet uit mijn hoofd.
Op de manier die je hebt beschreven kun je echt NIET zwanger raken. Wees verstandig en gebruik de volgende keer gewoon een condoom. Ook bij het aftrekken. Hoef je je niet meer druk te maken.
Mandy
hallo ik heb net een beetje seks gehad met mijn vriendje, hij is klaargekomen en het sperma spuiten overal heen.. op zijn buik gezicht dekens bed. daarna heb ik op en naast hem gelegen mijn broek is niet uit geweest. dan kan ik volgens mij niet zwanger zijn geraakt toch.. want sperma kan niet door kleding volgens mij mijn gulp stond wel open
nee Mandy,
Ook zo raak je absoluut niet zwanger
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
hallo
ik maak me nog steeds zorgen dat mijn vriendin zwanger is. ik heb geschreven over dat stukje van de wc. ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. ze moet deze week ongesteld worden hoop dat het ook echt komt
Jullie moeten me dit niet kwalijk nemen, maar als je nou echt totaal geen idee hebt hoe je zwanger kunt raken, blijf dan vooral overal vanaf en doe geen seksspelletjes.
Gebruik je computer of ipod, ipad of wat het dan ook moge zijn nou eens een keer om op te zoeken hoe je zwanger raakt. Of probeer tijdens de biologieles op school eens wat beter op te letten. Dan hadden jullie die onnodige stress niet hoeven te hebben. De antwoorden zijn toch echt al gegeven. Zoals jullie het beschrijven kun je dus ONMOGELIJK zwanger raken.
simon.
hallo ik voel me een beetje onzeker. ik was met mijn vriendin op mijn kamer. en ik kan het niet meer laten. ik heb me zelf uit gekleed tot ik helemaal bloot was, mijn vriendin was half bloot haar broek en onder broek had ze nog aan. maar zakte wel een beeje af. ik ben 2 keer klaar gekomen in haar mond en een keer spoot het over al heen kan mijn vriendin nu zwanger zijn
nee ook zo raak je niet zwanger
Mandy
Hallo ik wil aan de pil. dat mag ik maar dan moet ik aan de prikpil.
is die betrouwbaar?
De prikpil is net zo betrouwbaar als de gewone pil. Ze heeft ook nog het voordeel dat je ze niet kunt vergeten in te nemen zoals bij de gewone pil.
hallo Tandor.
ik ben het met je eens. ik moet inderdaad beter op letten in de les en even stoppen met seks spelletjes. mijn vriendin moet deze week ongesteld worden maar is dat nog niet. ik heb nog een klein vraagje als ze nou toch haar vagina zou hebben aan geraakt in de wc kan ze dan wel zwanger zijn geraakt of ook niet