Op de manier die je hebt beschreven kun je onmogelijk zwanger raken. Houd er rekening mee dat ook stress je menstruatie kan beïnvloeden en later doen komen.
Heb je normaal een regelmatige menstruatiecyclus?
Hoeveel dagen duurt je cyclus?
Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?
lieke
ik ben een hele tijd gewoon rond de 28 dagen ongesteld geworden. maar daar ben ik nu al over. ik weet niet meer precies welke dag ik als laatste ongesteld ben geworden maar het is nu wel al vier weken geleden
Vier weken zijn 28 dagen. Als je niet meer precies weet welke dag, is het nog maar de vraag of je er echt overheen bent. Dus ik zou me maar even niet zo druk maken en nog even afwachten.
Lieke
bedankt voor je reactie. ik probeer me niet zo'n zorgen te maken maar dat lukt me niet echt. dat sperma slikken zit me op een of andere manier toch dwars. ik wil gewoon ongesteld worden zodat ik het kan laten rusten
Probeer het van je af te zetten Lieke.
Door sperma te slikken kun je dus onmogelijk zwanger raken. En sperma gaat ook niet door kleding. Door de stress die je nu hebt kan je menstruatie dan ook nog later komen.
Lieke
ik probeer het ook echt van me af te zetten. ik heb nog een vraag. mijn vriendje is klaar gekomen in mijn mond zoals ik al eerder had vertelt daarna hadden we gekust tongzoenen en zo. drie kwartier later heeft hij mij gebeft daar van kan ik ook niet zwanger van zijn geraakt toch
ik heb een vraag ik heb gezwommen met mijn vriend en me het ontkleden stond ik bij hem in het pas hokje. ik was helemaal bloot hij had zijn zwembroek nog aan pas toen ik mijn broek aan had heeft hij zijn zwembroek uit gedaan en heb ik hem gepijpt. een half uur van te voor had ik mijn vriend ook gepijpt op de wc. kan ik nu zwanger zijn
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Als je nu even enkele antwoorden had gelezen die al waren gegeven had je het geweten. Het staat er echt.
[quote]Door sperma te slikken kun je dus onmogelijk zwanger raken. [/quote]
hallo ik wil met de pil starten. maar weet niet wanneer ik er mee kan beginnen. dus als je de pil hebt wanneer mag je er dan mee beginnen en hoelang moet het inwerken
Als je met de pil op de eerste dag van je menstruatie begint, ben je meteen beschermd vanaf de eerste pil
maakt het uit welke pil dat is. of kun je met elke pil meteen beginnen als je net ongesteld bent geworden
Je kunt met elke tweefase pil gewoon op de eerste dag van de menstruatie beginnen
hallo wat is een tweefase pil. ik ben de gene die dat stukje van het zwembad heeft geschreven. ik maak me gewoon steeds zo´n zorgen dat ik zwanger raak dat ik aan de pil wil gaan en dan ook echt seks kan hebben met mijn vriendje