Hallo ik ben klaar gekomen terwijl mijn vriendin op mij lag. ze had wel een broek aan maar kan het zijn dat het sperma in haar broek is gekomen en zo richting de vagina
hallo mijn vriendin en ik. willen anale seks doen. maar ze is niet beschermd omdat dat in onze situatie niet kan. maar als mijn penis met condoom om in haar kont gaat kan ze niet zwanger raken toch
Ik zie mijn vriendin om 2 uur. en ik wil haar vingeren. ik ben van te voren niet aan mijn penis geweest. dus als ik haar vinger kan ze niet zwanger raken toch. daar na wil zij mij laten klaar komen op die volg goorde kun je niet zwanger raken volgens mij
Nee, ook zo raak je niet zwanger. Om zwanger te raken zal er toch echt sperma in de vagina terecht moeten komen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
ik heb mijn vriendin gevingerd. daarna heeft ze mij gepijpt. en afgetrokken. er kwam best veel sperma uit en er is ook op haar broek sperma gekomen. daarna is ze met haar hoofd op mijn penis gaan liggen. en heeft me daarna nog een keer gepijpt. ze heeft ook sperma geslikt kan ze door een van deze dingen zwanger zijn geraakt.?
Lees het nou eens het bericht dat voor je vraag geplaatst is.
ik heb een aantal berichten gelezen. over dat Sperma slikken vind ik allemaal verschillende dingen op internet staat dat je van sperma slikken kan zwanger raken en hier staat dat. dat niet kan? toen ik klaar kwam spoot er wat sperma in de broek rand van min vriendin daarom ben ik bang dat ze zwanger is geraakt
Je kunt ALLEEN maar zwanger raken als er sperma in de vagina terecht komt. Een baby groeit in de baarmoeder en niet in de maag. Dus van sperma slikken kun je onmogelijk zwanger raken.
Lees ook eens: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/51114-zwanger-worden-de-bevruchting.html
Spermacellen gaan ook niet door kleding heen.
Lieke
dus het gaat ook niet door onderbroeken heen want ik heb net een beetje seks gehad met mijn vriend. hij heeft me eerst gebeft en daarna heb ik heb af getrokken en hij kwam ook een beetje klaar op mijn onderbroek en er een beetje boven
Een onderbroek behoort ook tot "kleding".
Nee, zo raak je dus niet zwanger.