mijn vriendin is 17 jaar ik zelf ben ook 17 jaar
gr Simon
Beste Simon
Het is op zich niet vreemd dat de menstruaties van je vriendin nog ongeregeld kunnen zijn.
Ze zou kunnen overwegen de pil te gaan gebruiken. Dan is ze daar in ieder geval vanaf.
Een ding is in ieder geval zeker: zoals jij het hebt beschreven kun je dus onmogelijk zwanger raken.
Hallo
mijn vriendin heeft mij gepijpt en geslikt. mijn vriend zegt dat je van slikken zwanger kan raken. ik heb een paar reacties gelezen op dit forum en daar staat op dat je er niet zwanger kan van raken. wat is nu waar?
Om zwanger te raken moet er sperma via de vagina naar de baarmoeder en dan naar de eierstok om daar een eitje te bevruchten.
Door pijpen komt sperma in de maag, daar is het dan onmiddellijk met de zaadjes gedaan. Ze overleven het niet. Los daarvan komen ze op die manier dus ook zeker niet in de baarmoeder.
Dus:
Nee, daar kun je niet zwanger van raken.
mijn vriendin had mij afgetrokken en ik ben klaargekomen naar een uurtje was ze weer thuis en heeft ze zich zelf gevingerd ze weet niet meer zeker of ze haar handen heeft gewassen voor het vingeren kan ze nu zwanger zijn geraakt hoop dat ik snel antwoord krijg want ik word gek van die gedachten
Geen nood!
Als er nog "kikkervisjes" ๐
aan haar handen gezeten zouden hebben waren die na een paar minuten dood. Zo raakt ze echt niet zwanger.
Oke Bedankt van het antwoord Tandor.
maar weet u dat zeker dat Sperma buiten
het lichaam binnen een paar minuten dood is?
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Als sperma niet in de vagina terecht komt, dan heeft het een levensduur van ongeveer 5 minuten.
oke dus al zou mijn vriendin haar handen zijn vergeten te wassen en vingerd zich zelf na 10 minuten met de zelfde hand waarmee ze mij klaar trok kan ze dan daardoor niet zwanger zijn geraakt
Je had het eerst over een uurtje, nu over tien minuten. Die tijd moet nu niet nog veel korter worden.
Als sperma niet in de vagina terecht komt, dan heeft het een levensduur van [b]ongeveer 5 minuten[/b].
Hallo
mijn vriendin en ik hebben sex gehad
met condoom ze is niet aan de pil maar
nu kan ze niet zwanger zijn geraakt toch.
en ik heb een paar filmpjes om mijn mobiel
staan dat mijn vriendin mij pijpt niemand krijgt
ze te zien alleen mijn vriendin en ik kijken ze
is dat Raar?
Als er niets met de condoom is gebeurd is er niets aan de hand.
Samen naar dat filmpje kijken is niet raar.
Of het verstandig is dat filmpje op je mobiel te hebben staan weet ik zo net nog niet. Bedenk wat er met een mobieltje kan gebeuren. Als je dat ding kwijt raakt of iemand krijgt je mobiel in handen kunnen er dus nare dingen gebeuren. Denk er goed over na.
Hallo mijn vriendin had me gepijpt. ik ben niet klaar gekomen maar misschien is er wel voorvocht uit mijn penis gekomen. daarna is ze naar huis gegaan ze weet niet of ze nu haar handen heeft gewassen of niet als ze nu haar eigen heeft gevingerd naar een half uur kan ze dan zwanger zijn geraakt?