Om zwanger te raken moet er toch echt sperma in je vagina terecht komen.
Als dat niet is gebeurd, niet zwanger dus.
Er is alleen Sperma op mijn onderbroek en buik gekomen dan kan het toch niet in mijn vagina zijn gekomen? en voel je dat als er sperma in je vagina loopt?
Van Sperma op je onderbroek kun je [b]NIET[/b] zwanger raken.
Als sperma op je buik in je vagina moet komen, moet je het er met een vinger inbrengen.
Dus: met hetgeen je vertelde kun je [b]NIET[/b] zwanger raken.
hij heeft me wel gevingerd maar dat was voor dat hij klaard kwam hij had van te voren zijn handen gewassen maar wel aan een handdoek afgeveegt waar hij soms sperma aan af veegde
Hallo ik ben heel erg bang dat ik zwanger ben. ik mag van mijn ouders geen vriendje van wege mijn geloof. en heb toch een beetje sex met een jongen gehad waar mee ik stiekem al 1 jaar een ralatie mee heb. ik heb hem gepijpt en hij heeft mij gevingerd. daarna trok hij zich zelf af en kwam er een heleboel sperma op mij maar niet op mijn vagina bovendien had ik een onderbroek aan. maar kan ik toch zwanger zijn geraakt ik ben zo onzeker nu
Als je nou een paar discussies in dit onderwerp had gelezen, had je dus geweten dat je zo [b]niet[/b] zwanger kunt raken.
Mandy
Ik heb gisteren sex gehad met mijn vriend.
ik had mijn kleren aan en hij kwam klaar op mijn kleren zo als ik heb gelezen bij de vorige reaties op dit forum kon je daar niet zwanger van raken toch? ik was ook nog even bloot en mijn vriend had me toen gevingerd volgens mij kun je ook daar niet zwanger van raken maar mijn vriendin zei dat ik nu wel zwanger kan zijn. daar door is mijn onzeker heid gekomen en ben ik bang dat ik nu wel zwanger ben.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Mandy,
Maak je niet druk. Je kunt zo niet zwanger raken.
Maar dat had je al gelezen.
Simon
ik heb sex gehad met mijn vriendin en dit keer waren we allebei bloot. mijn penis is niet in of bij haar Vagina geweest. maar ben toch bang dat ze zwanger is geraakt. achteraf vind ik het ook dom van me dat we allebei bloot waren maar ja dat is achteraf. ook zit ik er mee dat ik een filmpje heb gezien waarin 2 vrouen sex hebben ik voel me nu daar zo rot over het zit gewoon in mijn hoofd dat het raar is als ik dat kijk. maar het meeste zit ik er mee dat ik bang ben dat me vriendin zwanger is hoop dat ik snel een reactie krijg want ben echt bang
Simon.
Om zwanger te raken, moet er toch echt sperma in de vagina terecht komen. Als dat niet is gebeurd kan ze dus ook niet zwanger zijn.
Over het filmpje:
Als jij dat leuk vindt en er opgewonden van raakt is dat niet raar of vreemd.
Tip:
Zorg ervoor dat je altijd een condoom op zak hebt.
Hallo Tandor
mijn vriendin is nog niet ongesteld geworden en het is nu precies 6 weken geleden dat ze ongesteld is geworden. ik baal er zo van dat we allebei tegelijk bloot waren. ik baal er ook van dat ik 4 vrouwen in een filmpje heb gezien die seks hadden. eigenlijk wil ik dat helemaal niet kijken maar als ik alleen thuis ben heb ik er zo zin in om naar zoiets te kijken soms vind ik me eigen zo stom. ik hoop echt niet dat mijn vriendin zwanger is
gr simon
Beste Simon,
Hoe oud zijn jullie?
Menstrueert je vriendin al lang? van welke leeftijd af?
Heeft ze al eens eerder een onregelmatige menstruatie gehad?
Over dat filmpje zou ik me toch echt niet druk maken jongen. Daar is niets vreemds aan.