hallo ik had 5 maart onveilige seks hij kwam niet in mijn klaar, ik word altijd einde van de maand OG mijn OG is net klaar kan ik toch nog zwanger zijn?
Nee, dan ben je niet zwanger
Soms lukt dat, maar helaas niet altijd ๐
Beste ik heb een vraagje ik probeer al 4j om zwanger te geraken blijkt dak ik onregelmatige hormonen had en kreeg dus soms 2x mijn menstruatie op een maand dit is al een m1and of 7 terug in orde en heb ze dus gewoon op tijd en stond nu heb ik 6 dagen geleden mijn menstruatie gehad en deze was eergisteren afgelopen ik heb deze nacht gemeenschap gehad en er is ook niets meer afgekomen van bloed nu heb ik daarnet weer bloedingen gekregen puur bloed maar geen last van gehad of niets iemand een idee wat dit kan zijn mvg
Hallo,
heb ong een week geleden mijn maandstonden gekregen en 2 dagen geleden was het normaal gedaan. Nu had ik vandaag een klein beetje helderrood bloed bij het afvegen. Heb ook wat bandenpijn alsof ik nog steeds ongesteld ben. Ook geef ik borstvoeding nog.
Ik he bin het verleden een conisatie gehad maar was in mei nog zuiver alles. Kan deze bloeding toch te maken hebben met baarmoeder/halskanker? Vroedvrouw zei van niet maar ben er toch niet echt gerust op.
groetjes
Ik denk dat het een kleine nabloeding van de menstruatie is
Hallo,
Ik heb zondags men regels doorgekregen, swoensdags heb ik men pil gepakt, men regels gedaan, seks gehad met men vriend, nu vanaf donderdag (dag later) gestopt met de pil, maar nu heb ik bloedingen alleen bij het afkuisen niet dat als ik bv maandverband heb inliggen dat ik daar bloed opvind
Iemand een idee?
Grtjs
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Je bent woensdag begonnen en donderdag weer gestopt? Ik kan het even niet volgen
dat kan van het stoppen met de pil zijn
En dat kan dat ik alleen bloed heb bij het afkuisen niet in maandverband ofz?
Ja dat kan
Ok bedankt,
Hopelijk duurt dit niet te lang
Anders blijf ik me zorge make en dan juist weekend...
Ik heb 1 July sex gehad met mijn vrienden
En toen was juist haar menstruatie gedaan
En toen was mijn condom is geschuurd
Daarna heb ze pil geslikt direct en to 5 July heb ze pil genomen
En 8 July heb ze terug bloedbverlies tot 13
Dus wanner moet ze terug OG Word of ze is zwanger. Wanner moet ze zwangershchaptest doen vandag is 25 dag gelden wij zijn bang voor zwanger te word ?
Kunt iemand help hier