hallo ik ga over een paar maanden beginnen met ivf. ik heb al 5 keer iui gehad zonder resultaat helaas. ik sta nu nog op de wachtlijst dus ik wacht nu op een oproep. ik heb een vraag aan jullie ik lees vaak dat acupentuur helpt bij ivf maar in wat voor zin dan en hoe gaat dat dan precies?
ik wil echt alles doen om de eerste poging te slagen want ik vind zo behandelin erg zwaar vooral emotioneel . maar ik doe alles om zwanger te raken....
let vooral op dat je bij een Acupunturist terecht komt met ervaring in zwangerschapswens en begeleiding! Vraag hierna, want sommige punten moeten juist niet behandeld worden!
In Utrecht en Rotterdam zit b.v. iemand. Even Googelen.
De acupuntuur zorgt dat jouw organen optimale ernergie en doorbloeding hebben, als je gestresst bent zeggen, daar kan ook iets aan gedaan worden. Ook de 1e 12 weken zwangerschaps begeleiding is belangrijk, ook misselijkheid kunnen ze iets aan doen door b.v. een naaldje in je pols te zetten.
Als je alles wil doen kun je het ook combineren met Homeopathie.
Veel succes!!! Houd moet! mijn dochter is nu zwanger van de 2e, 2x misgegaan en nu de 2e x goed met de begeleiding.
Brenda.
dankje wel brenda voor je antwoord. dus acupentuur is met je naalden in je lichaam oei ik moet er niet aan denken dat doet tog pijn of niet. ik zelf woon niet in roterdam maar mischien hebben ze dat ook in breda waar ik woon. ik hoop zo dat ivf wel gaat lukken de eerste keer dus als die naalden helpen dan doe ik dat wel ik heb er echt alles voor over.
nee, dat doet geen pijn. soms voel je een naaldje een heel klein beetje meer niet.
zo'n naaldje is heeeel dun.
tik eens in op Google "Acupuntuur en zwangerschap" je vindt dan veel informatie en waarschijnlijk ook wel een adres in jouw buurt!
Succes. Brenda!
ik heb voor 11 maart een faspraak gemaakt voor een gesprek bij een acupunctuur ben benieuwd wat er uit komt. ik denk wel dat er blokkades zijn in me lichaam wardoor het niet lukt want medisch gezien ben ik gezond en me man ook. dankje wel brenda voor je antw