Hoi ik heb een vraag. Ik ben nog maagd en heb met mijn partner beetje gefriemeld. Hij lag naakt op me en ik was ook naakt en we deden eerst aan voorspel en daarna drukte hij beetje zijn penis heel even tussen me vulva ik was te gespannen omdat t pijn deed stopte hij en ging stoten tussen me dijen en kwam hij later klaar tussen me dijen net onder mijn vagina n heb snel weggeveegd hij moest daarna naar de wc plassen en heeft zich gewassen kwam daarna na kwartier weer op me liggen en kwam weer klaar op me lies naast mijn vagina en toen ook weer weggeveegd.En na 15 min heeft ie mijn geprobeerd te vingeren niet helemaal erin alleen aan t begin van me vagina zonder klaarkomen ben na 20 min gaan wassen. Zou ik mss zwanger kunnen zijn. Nu 3 dagen dat het gebeurd is en durf geen morning after pil in te nemen bang voor erge bijwerkingen
Bang voor de bijwerkingen maar niet bang om zwanger te raken?
Ik denk dat de kans om zo zwanger te raken wel heel erg klein is. Om zwanger te raken moet er sperma IN je vagina terecht komen. Maar echt handig was het niet. Het kan ook zomaar misgaan
@ John, op bijna elk forum zeg je dat je niet zwanger kan worden als er geen sperma of voorvocht IN een vagina komt, en nu zeg je dat de kans heel klein is?! Beetje tegenstrijdig. Ik denk namelijk dat deze meid helemaal geen kans heeft op zwanger te worden. Zaad zwemt niet tussen je dijen of schaamlippen ineens je baarmoeder in naar je eitjes, dus mijn reactie: uitgesloten meis maar denk wel aan anticonceptie als je hiermee verder gaat experimenteren! Kus
Dus ook al zat zijn penis een beetje in mijn vagina denk paar seconden. En stel nou als er toch wat sperma op me schaamlippen zat en ik het snel heb weggeveegd
Bedankt
Aks er sperma op je schaamlippen zat en het is zo in je vagina terecht gekomen dan is het een ander verhaal