Serieus??
Als er een flinke klodder vers sperma op het papier zit en ze dat in haar vagina stopt, ja dan zou het kunnen. Dit is toch echt onzinnig. ze gaat toch geen prop toiletpapier in haar vagina stoppen ...
Beste John mijn vriendin is zwanger u beweerde dat het niet kon! Maar blijkbaar dus wel u informatie klopt niet! Hoe komt u erbij dat het niet kan! had verwacht de goede informatie te krijgen!!!!!!
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
U zei dat als er sperma op haar hand komt ze naar het toilet gaat en dat dat sperma op toilet papier komt en ze afveegt daar niet zwanger van kon raken.............
Ik heb eerder uitgelegd waarom het niet kan maar ook uitgelegd hoe het dan wel zou kunnen. Of ik dan verkeerde informatie heb gegeven? Denk het niet. Dan zul je toch met je vriendin moeten gaan praten waarom ze dat dan heeft gedaan.
Maar van wat sperma afgeveegd van de hand aan het toiletpapier en daar dan mee afvegen na plassen raak je dus niet zwanger. Dan zal ze toch ergens anders zwanger van moeten zijn