Hallo,
Ik ben inmiddels zes dagen overtijd en toen ik de eerste dag ongesteld moest worden heb ik een test gedaan en die was negatief. Wanneer kan ik hem het beste herhalen? Voel af en toe een beetje gerommel, of het gevoel dat je ongesteld moet worden maar dat is vaak ook zo weer weg. Heb een redelijk normale cyclus. Wie kan advies geven?
Doe over enkele dagen 3 of 4, een nieuwe test. Is die dan nog steeds negatief, ga dan naar de huisarts en vraag om een bloedtest
Kan ik het niet vandaag al doen? Ik wil het zo graag weten. Voor een kleine twee weken terug had ik ook een heel klein beetje bloed bij het plassen. Las op internet over innestelingsbloeding? Maar kan niet zeggen dat ik verder echt klachten heb qua misselijkheid enzo.
Hoop zo dat ik zwanger ben!
Dat moet je zelf weten....kunnen kan het altijd, maar of het zinvol is...
Ik heb een test gedaan, en hoewel het een lichtere streep is als de controlestreep, er is een duidelijk streepje te zien. Heb voor de zekerheid ook een andere test opgehaald van de Kruidvat en daar was hetzelfde op te zien. Betekent dit dat ik zwanger ben of moet de streep net zo duidelijk zijn als de controlestreep?
wie kan me raad geven xs
ik moest normaal gezien op 23 april mijn regels krijgen. Ze zijn nog steeds niet doorgekomen zn ben vandaag al 6 dagen overtijd ?
gisterenavond had ik wat licht bloedverlies bij het afvegen. Het was maar 1 malig.
Wie kan mij aub raad geven xs
Als je denkt zwanget te kunnen zijn moet je een test doen
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Over enkele dagen op nieuw testen of naar de huisarts gaan voor een bloedtest
Hallo!
Vandaag ben ik 5 dagen overtijd en heb al meerdere malen een test gedaan en blijkt toch negatief.
Nu heb ik wel een rommelige buik, obstipatie, last van mijn borsten en super misselijk en af en toe duizelig en plas super veel ook.
Owja eten doe ik ook ineens voor 10.
Vanochtend had k een beetje oudroze afscheiding en verder telkens witte dikke afscheiding..
Wat is nu het beste om te doen en wanneer weer te testen?
Mijn ovulatie zou de 29 e zijn.
Normaal heb ik ook een hele regelmatige cyclus met een uitschieter van 1 dag te laat ( als ik daarvoor langer mijn ms heb gehad)
Veel liefs.
Wacht nog een paar dagen en test opnieuw. Het is overigens wel nog veel te vroeg om al zwangerschapssymptomen te hebben.
Oke dan test ik van de week opnieuw
mijn vruchtbare dagen waren van de 24 e tot de 30 e.
Oke wel vreemd dat ik wel deze dingen heb dan als het nog te vroeg is ? Misschien dat het dan toeval is.
If you're straight into hot naked women with big tits, and then hotsexphotos.com/black-young-cougar-gallery/ is your greatest destination. These galleries and museums are filled using every fantasy a person could imagine. By solo teasing to hardcore action, these types of ladies know exactly how to get down and dirty.
With mature-naked.com/wise-older-women-pic/, many of us celebrate the allure of confident, knowledgeable women who exude passion and realize exactly how to captivate you. Our series of stunning pictures showcases the splendor and sensuality involving MILFs and cougars who ooze seduction and leave the lasting impression. Whether you crave intensive passion or tender intimacy, these fully developed vixens will spread around you out of your toes and assist you by way of a journey with their deepest desires.