Deze foto is van een positieve test. Zie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2009/05/19/bae052271561fd8a20465204192f2724/P1290126%25-%25kopie.JPG
Moet het zo sarcastisch?
Ik weet heus wel hoe het werkt.
is niet de eerste x dat ik zo'n ding in me handen heb maar wel de eerste x dat ik zo'n vage uitslag krijg.
Maargoed, laat maar.
Ik lees nergens enig sarcasme. Ik lees juist reacties van mensen die jou willen helpen. Twijfel je aan de goedwillendheid van de mensen die gereageerd hebben op jouw medische probleem? Waarom dan eigenlijk?
Hallo mensen,
Ik ben voor een kleine 5 maand terug gestopt met de pil, omdat mijn vriend en ik proberen een kindje te krijgen.
Voor 4 maand terug kreeg ik een normale en goeie menstruatie op het goeie tijdstip, voor 3 maand terug 9 dagen overtijd maar als nog een goeie menstruatie van 5 dagen. Voor 2 maand terug na 6 dagen overtijd te zijn een menstruatie van ongeveer 2 á 3 dagen maar wel veel bloedverlies. Vorige maand een menstruatie van 2 dagen heel lichtjes en ook erg weinig!
Ik merk meestal 1 dag van te voren wanneer ik ongesteld ga worden door een borrelend gevoel in mn buik, dit had ik deze maand 3 week achter elkaar in mn onderbuik... erg raar !
Ik ben vandaag 6 dagen overtijd en we hadden na 1 dag overtijd een test gedaan en die gaf negatief..
Wat denken jullie? en zal ik maandag maar een afspraak maken bij mijn huisarts?
Bedankt alvast!
liefs,
Als je naar de huisarts gaat, zal die je bij de beschreven symptomen waarschijnlijk huiswaarts sturen met het advies de test over een week te herhalen. De wisselende menstruaties zijn waarschijnlijk toe te schrijven aan het ontpillen. Zekerheid heb je als je de huisarts consulteert die jou kent en op de hoogte is van jouw medisch dossier en aanvullende vragen kan stellen en anderzoek kan doen, indien dat nodig blijkt.
Lees ook:
Ontpillen
http://www.dokter.nl/forum/Zwanger-worden/4909-Ontpillen.html
Ik heb in november een miskraam gehad. Ben ook weer direkt begonnen met de pil en werd netjes ongesteld. In januari ben ik gestopt met de pil en nu 6 dagen overtijd. Ik heb al 4 negatieve testen. Ik heb wel last links onder mijn buik en ook af en toe het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Ik bezoek nou ook vaker de toilet voor de grote boodschap. Kan ik zwanger zijn? Wie heeft ook zoiets meegemaakt? ik maak me toch zorgen....
Ik hebhet ook just meegemaakt, ik moest vorige week woensdag normaal mijn ms krijgen maar niks tot gisteren in de late namiddag. Nu heb ik het dus dag 2 is bezigevzo als bij u dus het is afwachteb tot morgen. Ik had normaal vandaaag een afspraak bij de de dokter voor bloed test maar ik heb die afspraak niet gaan doenvomdat ik toch denk dat het mijn ms zijn. Heb ik het nu verkeerd aan gepakt om die afspraak niet te doen of niet? Want ik ga maandag voor een weekje weg.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Kan iemand mij helpen met deze vraag ik ben 6 dagen over tijd ik weet niet ben ik dan zwanger
Of je zwanger kunt zijn weet je natuurlijk zelf het beste. Als je onbeschermde seks hebt gehad en de pil niet gebruikt, zou dat kunnen.
Doe dan een zwangerschapstest.
Hallo, ik ben 6 dagen overtijd, maar heb wel krampen. Weet iemand wat voor krampen dat kunnen zijn
Misschien menstruatiekrampen van de menstruatie die er aan zit te komen.
hallo ,
Mn vriend en ik zijn al 6 jaar samen en we hebben het nu al 4 jaar onveilig gedaan en hij is altijd in mij gekomen , maar we zijn 1 keer zwanger geworden bijna een jaar geleden maar het is mis gegaan bij de 3e maand. En nu ben ik sinds vandaag 6 dagen overtijd en ben de hele tijd misselijk en wordt ook misselijk als ik een broodje eet.
Kan ik met 6 dagen al een test doen of id dat te vroeg ?
Hoop dat jullie me kunnen helpen
Je zou zeker een test kunnen doen