Hallo,
Heb even een vraagje, want is begrijp mij lichaam op het moment niet helemaal.
Volgens mij moest ik vorige week dinsdag of woesdag ongi worden.
Dat weet ik alleen niet 100% zeker omdat mijn cycles de laatste tijd een beetje onregelmatig is. (29-27-27-27-29-24-...)
Maar ik had wel 2 weken daarvoor dat uitrekbaar slijm zeg maar, en daarna ging me temp ook iets omhoog, dus ben er van uit gegaan dat toen mijn eisprong was, en vorige week dinsdag of woensdag ongi te worden.
Nu is het maandag, bijna een week overtijd denk ik, en nog niet ongi.
En inmiddel 2 negatieve testen achter de rug.
Nu had ik vanmorgen vroeg een beetje bloedverlies, met het afveggen zeg maar.
Dus dacht wordt toch ongi, maar daarna is het weer de hele dag schoon, ik begrijp dit niet echt.
Verder heb ik niet heel veel klachten, wel heb ik meer last van hoofdpijn, wat vermoeider, ik had al maagzuur, alleen dat is wel erger geworden de laatste dagen, heb dat nu zowat dagelijks last van, ook lijkt het wel dat de adertjes op mijn borsten beter te zien zijn, en dat mijn tepelhof wat groter en donkerder is.
Hoop dat jullie heb een beetje begrijpen wat ik getypt heb, en iets kunnen zeggen erover.
Alvast bedankt.
Groetjes Merels
ik neem aan dat je bezig bent om een kinderwens in vervulling te laten gaan.
ik heb een flauw vermoeden dat het je gelukt is of te wel ....je bent zwanger.
de klachten die je opschrijft zijn de klachten van een beginnende zwangersschap.
als ik jou was dan zou ik van de week maar eens een zwangersschapstest gaan halen.
ik ben beniewd.
ik hoor het wel als het zo is.
laat het ff weten.
ik ben nl ook heel erg nieuwsgierig
groetjes van een trotse moeder
Bedankt voor je reactie.
Begin nu ook een beetje het vermoeden te krijgen dat het misschien we gelukt is.
Ben nu ook nog niet ongi.
We zijn inderdaad bezig om een kinderwens te vervullen, sinds januari dit jaar.
Zal over een paar dagen nog eens een test halen.
Zodra ik iets weet, laat ik het wel even weten.
Groetjes merels
Even weer een reactie.
Het lijkt er op dat ik niet (meer) zwanger ben.
Begon gisteren avond laat meer last te krijgen van mijn buik, en wat bloed verlies.
Ook leek mijn hoofdpijn, en maagzuur een stuk minder te worden, die dag.
Vanmorgen vroeg werd de pijn heel hevig,met best
veel krampen/steken, en weer bloed verlies.
De laatste maanden heb ik eigelijk helemaal geen buikpijn met de ongi.
Dus weet ik niet zeker of het eigelijk we een ongi is, misschien is het een vroege miskraam.
Ook is het bloedverlies anders, lijkt wel.
Weet iemand hier iets zinnigs over te zeggen??
alvast bedankt.
groetjes merels
als het een vroege miskraam is dan vind je tussen het bloed een soort propje,dat is/was het begin van je kindje.
deze prop is afhankelijk van hoe lang je zwanger was ongeveer 1cm tot 1,5.
de klachten die omschrijft zijn inderdaad tekenenen van een miskraam.
als het vruchtje zich niet goed onwikkelt tijdens de eerste drie maanden dan stoot je lichaam het af en krijg je dus een miskraam,daar kun je niets aan doen dat word zo door de natuur geregelt!
zorg dat je foliumzuur slikt met of zonder vitamine en neem veel rust,en probeer het over 2 maanden nog eens.
Bedankt voor je antwoord.
Blijf je bij miskraam dan ook nog even bloeden??
Want ik bloed nog steeds zeg maar, maar wel wat minder hevig als anders (bij ongesteld zijn)volgens mij.
In het begin, zag ik een soort opgeblazen zakje zeg maar, misschien wel een soort propje, maar weet het niet zeker.
Krijg je dat ook, als je maar 1 week overtijd bent geweest??
Volgens mij vriend zag ik gisteren ook heel lang heel wit, kan dat er ook mee te maken hebben??
Ik slik al foliumzuur sinds mijn laatste pilstrip, dus dat zit wel goed, en sinds een +/- twee maanden ook vitamine tabletten erbij, etos "zwanger worden".
Groetjes merels
Hoi Merels,
Bij een miskraam bloed je vaak meer dan bij een normale menstruatie. Bij mijn miskraam ben ik een klein rood vliesje (vruchtzak) verloren. Daarna heb ik een normale bloeding gehad net zoals een menstruatie. Dat witte waar jij het over hebt zegt mij niets.
Ik en mijn man zijn voor onze eerste zwangerschap ook 11 maanden bezig geweest en ik heb uiteindelijk de temperatuursmethode toegepast om mijn ovulatie te bepalen, maar je zou ook kunnen kiezen voor een ovulatietest. Helaas gaat het niet voor iedereen op om snel zwanger te raken en zul je geduld moeten hebben (hoe moeilijk dat is, want de wens is zo groot). Mijn huisarts heeft mij destijds aangeraden, dat wanneer ik na anderhalf jaar proberen nog niet zwanger was dan weer contact met hem op te nemen om te laten onderzoeken waarom het zo lang duurt.
Ik wens je veel succes.
Groetjes
Claudia
Met witte bedoel ik, een wit gezicht.
Nu bloed ik in ieder geval net als een menstruatie.
Wat het nu precies geweest is laat ik nu maar zo, ik ben in ieder geval nu niet zwanger.
Zit ook een beetje aan een ovulatie test, temperaturen te denken.
Maar ik ben bang dat ik er dan te veel mee bezig ga zijn.
Of valt dat juist mee, omdat je dan het precies weet, in plaats van iedere keer maar gokken, wanneer je eisprong is??
Groetjes Elvira
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Hahah dat bedoel je met witte, sorry ik had dat niet begrepen.
Er wordt vaak gezegd dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, maar dat valt niet mee. Het zal best wel een beetje meewerken maar is niet bepalend. De derde keer dat ik ging temperaturen toen was het raak (in totaal 11 pogingen), dus toen was ik er ook mee bezig. Die keren daarvoor zou ik volgens mijn temperatuur en ons geklus ook zwanger moeten zijn (gezien mijn curve) maar dit was ook niet zo. Ik ben er echt wel achter gekomen dat "zwanger worden" niet zo vanzelfsprekend is (niet dat ik dat voorheen wel dacht hoor). Een troost voor mij was wel dat ondanks ik een miskraam heb gehad wel wist dat ik wel zwanger kon raken.
Ik duim voor je. ๐
groetjes
Claudia