Ik zal de vraag aander stellen als de vinger van de man nat is en dekens aanraakt is het dan dood? Licht vochtig
Het gaat erom of hij sperma aan zijn vingers had toe hij je vingerde. Maakt niet of hij nog een laken of deken aanraakte maar wat hij aan zijn vingers had.
Maar sperma gaat toch dood als het in contact komt met dekens/lakens?
Als het achterblijft op deken/laken wel ja.
Ja dus als iemand een vochtige vinger heeft en dekens aanraakt en 2 min later vingert dan kan je toch nii zwanger worden?
Als er nog steeds sperma aan zijn vinger zit dan kan dat dus wel.
Sorry maar op andere paginas zegt uw in contact met stof is het dood je kunt alleen zwanger raken als het direct in de vagina komt want het leeft hopguot 2/3 min in de buitenlucht dus wat is het nu ??
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik zal het nog 1 x uitleggen. sperma gaat niet door stoffen heen dan gaat het meteen dood. Dat is waarover er in andere topics wordt gesproken. Dat zijn dan vooral vragen over of sperma door ondergoed kan en je er dan nog zwanger van kunt raken.
Als er sperma aan zijn vingers zit en hij je daarmee vingert kun je zwanger raken. En het gaat er niet om wat er op het laken of de deken terecht is gekomen maar wat er nog aan zijn vingers zat.
als er dus nog sperma aan zijn vinger(s) zat kun je daardoor zwanger raken as hij je daarmee heeft gevingerd.
Ik denk dat ik het nu duidelijk genoeg heb geschreven
U schrijft letterlijk een paar keer om zwanger te worden moet er DIRECT sperma in de vagina komen..... dit is niet direct! Dan dchrijft uw ook letterlijk als je sperma rechtstreekt met een vinger in de vagina stipt dan kan het anders niet!
Als zijn vingers op dekens komen is dat toch dood!!! Want dat overleeft sperma niet..... helemaal niet licht vochtig
Als er sperma aan zijn vingers zit en hij raakt het laken aan gaat het sperma op het laken door maar niet het sperma dat nog steeds aan zijn vingers zit. Dan is dat dus wel direkt.
En nou is het dus klaar.
Als her sperma van zijn vingers afgaat en op het laken blijft zitten gaat het dood. En nou dus de allerlaatste keer:
Als er na het aanraken van het laken nog sperma aan zijn vingers zit is dat dus niet dood want het zit niet op het laken. Als hij je daarmee vingert kun je zwanger raken.
Hoe zegt 2 verschillende dingen, u zegt letterlijke op andere dingen het moet DIRECT in de vagina komen dus wat js nu waar?
Ik heb dat al uitgebreid uitgelegd.