Kan je zwanger worden van het voorvocht dat je vriend op de zijn vingers heeft? ik neem wel de pil maar ben onzeker
In principe wordt je van voorvocht niet zwanger en daarnaast neem je dus de pil. De pil is toch bedoeld om niet zwanger te raken?
Ik ben ongerust, kan je alleen zwanger worden door sperma wat meteen in vagina gaat?
Dus stel een man heeft wat op zijn vinger zitten en gaat meteen in je vagina dat je alleen dan zwanger kan raken, of kan je ook zwanger raken als een man wat op zijn vingers heeft zitte en zijn hand over je wang gaat of je buik en daarna pas vingert?
Zwanger raak je door sperma dat in je vagina komt.
Dat begrijp ik,maar als een man sperma aan zijn vingets heeft en daarna met zijn hand zeg maar je kroelt 20 sec op je buik kan je dan nog zwanger worden als hij je vingert?
Ik zou niet weten of er nog sperma aan zijn vinger zat
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Moet sperma direct in de vagina komen om zwanger te raken?
Of kan je ook zwanger raken als hij bijvoorbeeld sperma op zijn vingers had en dan bijvoorbeeld dekens aanraakt?
Het gaat erom of hij sperma aan zijn vingers had toen hij je vingerde. En ik weet dat niet
Het heeft ook totaal geen zin om 100 verschillende scenario's te gaan bedenken wanneer het wel of niet kan.
dus eigenlijk de vraag kan je alleen zwanger raken als het meteen in je vagina komt? Of ook als hij eerst dekens aanraakt of bijvoorbeeld je vasthoud iets aanraakt
Ik probeer mijn vraag duidelijk te stellen, om zwanger te raken moet er dam meteen vers sperma in ? Of leven de cellen ook als je dekens aanraakt?
Het gaat erom of hij sperma aan zijn vingers had toen hij je vingerde. En ik weet dat niet
Het heeft ook totaal geen zin om 100 verschillende scenario's te gaan bedenken wanneer het wel of niet kan.