Hallo
Ik heb sinds ik me kan herineren al verschillende soorten klachten. De meest voorkomende en vervelende blijft toch wel de pijn in mijn gewrichten en de gebieden er omheen.
Het is een beetje willekeurig maar vrijwel altijd na wat inspanning bijvoorbeeld een stukje hardlopen krijg ik een pijnlijk gevoel in de gebieden rondom de gewrichten. Van mijn voeten tot mijn enkels tot mijn schouders, heel mijn lichaam.
Andere klachten zijn onder andere vermoeidheid, slaapproblemen en soms ook lusteloosheid.
Ongeveer een jaar geleden was ik het zat en ben ik naar de huisarts gegaan. Om een lang verhaal kort te maken, ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar ben ik getest voor de hele mikmak. De uitslag was negatief, er was niks dat er op wees dat er iets mis was. Dus zat er niks anders op dan gewoon weer verder te gaan.
Vind het zo frustrerend omdat ik weet dat er wel degelijk iets aan de hand is wat niet normaal is. Ben een jongen van 20, ik moet toch gewoon kunnen functioneren zonder dat ik pijnlijke gewrichten en een zeurend gevoel overhoud aan een beetje gezonde inspanning?
Is er iemand met dezelfde klachten of suggesties?