Hallo allemaal,
Ik ben een meisje van 16 en heb sinds een half jaar dat ik erg moe ben. Voordat de moeheid begon ben ik een week ziek geweest, ik dacht van verkeerd eten bij een bbq. nadat ik ziek was geweest werd ik moe ik dacht het gaat wel over het komt doordat ik ziek was. Maar er kwamen steeds meer klachten bij:
- lusteloosheid
- slap gevoel in de spieren
- Vermindering van eetlust
- Bleke huid
- soms hoofdpijn
- concentratie problemen
- geheugen problemen
Ik ben al naar de dokter geweest en liet me bloed prikken op alle normale dingen maar geen pfeiffer. De dokter zei namelijk "Je bent niet echt moe want je doet alles" en dat klopt ook wel want ik sport nog (voetbal) en fiets elke dag naar school (ong. 30 km op een dag) maar ben wel ongelooflijk moe als ik thuis kom. Maar goed de bloedtest was goed alleen een iets te hoge bezinking maar op het moment van prikken was ik weer ziek dus dat kan het ook geweest zijn. Nu heeft mijn vriendje pfeiffer en ik wou mezelf ook graag laten testen voor de zekerheid en ik wou ook laten testen op Vitamine B12. De dokter hield het weer tegen maar liet uiteindelijk bloed prikken, vandaag de uitslag gehad en alles is goed. Maar waar komen die symptomen dan vandaan? herkent iemand zich in mij?
Groetjes!