Hallo,
Toen ik van de zomer op vakantie was heb ik griep gekregen.
De dokter zei dat het om de mexicaanse ging. Ik had toen ook erg hoge koorts. Ik ben daar weer helemaal van geneze. Alleen afgelopen week.
Had ik plotseling hele erge zere benen en spierpijn in mijn rug! Zo begon het toen ook. Alleen de spierpijn in mijn rug is weer verdwenen maar ik blijf nu zere benen houden en ben ontsettend moe! Zou het kunnen doordat ik de griep al heb gehad dat het alleen hierbij is gebleven? Ik heb namelijk verder geen symptonen. (ben overigens 19 jaar)
Als je de griep niet goed uitziekt kan het herstel van de griep, en ook de mexicaanse griep best even duren. Dus het zou kunnen. Maar de klachten zijn dan voornamelijk vermoeidheid en niet exact dezelfde klachten als tijdens de griep.
Ja want de klachten die ik voornamelijk heb. Is dat ik super snel moe ben en weinig energie heb. Verders heb ik erg veel last van mijn benen. En een doffe hoofdpijn en s'avonds vaak lichte verhoging. Eergister 37.86 en gister 37.68. Wat kan dit zijn?
Over verhoging kun je bij 37 graden niet spreken. Alleen hoofdpijn en vermoeidheid dus als nasleep van een flinke griep. Niets bijzonders, maar als je je zorgen maakt, ga dan even naar de huisarts.
Bedankt voor het antwoord! Is het dan normaal dat ik van die zere vermoeide benen hou? En dat ik erg moe ben en het niet volhou om savonds laat naar bed te kunnen. Dit is nu al ongeveer 2 weken zo.
Heee.
Ik heb precies hetzelfde, maar dan anders. Vorige week werd ik ziek en ik bleed naar school gaan anders mocht ik niet naar een feestje dacht ik. Ik had wel echt koorts en dan duurde t/m vrijdagnacht. Op zaterdag werd ik wakker en voelde me weer helemaal goed alleen op de avond werd ik heel erg moe. Nu heb ik al vanaf zondag ook rugpijn en last van mijn benen. Het lijken net een soort loten palen maar dan nog iets raar in de knie en ben ook erg snel moe. Ik kan mar halve dagen naar school en dan kan ik het niet meer aan.
X Corin
Onverstandig van je om al zo snel weer actief te worden. Griep kan mits niet goed uitgeziekt, erg lange naweeën hebben.
Dus schakel weer een versnelling achteruit en laat alle feestjes voorlopig aan je voorbij gaan, want je schoolprestaties kunnen dit nu niet erbij hebben. Richt je eerst op wat echt belangrijk is, en als dat weer goed gaat, neem dan kleine stapjes om weer helemaal gezond te worden. Dan kun je weer feesten zonder zorgen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies