Ik heb seks gehad zonder condoom en heb gelijk die dag erna hele erge pijn gekregen in me buik dat heb ik nu al 3 dagen en de pijn is bijna niet te verdragen ik slik wel gwn de pil elke dag, maar de pijn is heeel erg wat zou ik kunnen doen en wat zou het kunnen zijn?
Geen zwangerschap in ieder geval. Maar als je er zoveel last van hebt is het wel verstandig om naar de huisarts te gaan met de klacht
Hallo,
ik had graag een vraagje waar ik overal op zoek ben naar antwoorden. Wij hebben een kinderwens heb overal gelezen datje het beste 2 dagen vior de ovaluatie datum het beste gemeenschap kn hebben. Wanneer kan ik zsm een zwangerschapstest doen? En heb last van mn onderbuik na 2 dagen?
Na 2 dagen heb je dus nog geen zwangerschapssymptomen. Het zou wel van de eisprong kunnen zijn. Testen kan 14 dagen na de seks
Ik heb precies hetzelfde probleem als hier het allereerst vermeld werd. 1 dag na seks onderbuikpijn wat nu al 2 weken zo is. Getest op een SOA die negatief was. Wat kan het zijn? Ook inderdaad beetje naar gevoel/steken dan links dan rechts en dan midden. Ik slik gewoon goed de pil. De seks was op zaterdag in mijn stopweek
Ook last van moeilijk poepen/ maar 3x in de week. Had de ochtend na seks al pijn dus kan niet zwanger zijn en nu al 2 weken onderbuikpijn, heel vervelend.
Ben ook erg benieuwd wat de vrouw hierboven uiteindelijk had
Hallo,
Ik heb 3 dagen geleden seks gehad met condoom en ik zelf zit aan de pil, toen de seks klaar was zat het condoom perongeluk nog vast in mij zonder dat de sperma eruit kwam!
Ik heb al 3 dagen lang een beetje buikpijn en ben soms misselijk.. tijdens de seks waren soms harde stoten.
Kan iemand mij helpen wat ik nu kan doen?!
Ik wil namelijk nog niet zwanger zijn.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Als er geen sperma uit is gekomen raak je ook niet zwanger. Je zou voor alle zekerheid een morning after pil kunnen gebruiken. Maar dan wel z.s.m. en de Ella-one. Geen andere