hallo , ik ben onlangs bij de gynocoloog gegaan omdat ik last had van mijn baarmoeder ( steken in bm) daar heeft hij gezien dat ik vocht in mijn bm had , waarbij ik veel vochtverlies heb , hij heeft mij cataflam voorgeschreven maar na enkele dagen nemen, kreeg ik uitslag dus ben ik daar maar meegestopt en naar de huisarts gegaan hij heeft me reparil 20mg (maagapeesistente tab.) voorgeschreven maar sinds ik die neem, heb ik nog meer last dan daarvoor.
is die medicatie daar wel goed voor?
vocht in je baarmoeder , kan dat kwaad?
waardoor heb ik dat gekregen?
groetjes , Dorien9524
Je spreekt over vocht in de baarmoeder maar dat is geen diagnose. Dit is een symptoom. Wat is de oorzaak van de pijn en het vocht?
Het middel dat je gekregen hebt is pijnstillend en ontstekingsremmend.
Vraag jouw dokter welke diagnose er is gesteld en stel gelijk deze vraag gezien het feit dat het niet het voor jou gewenste resultaat heeft.
Verder kan ik je niet helpen.
p.s. zonder overleg met de voorschrijvend arts wijzigingen aanbrengen in de medicatie is onverstandig. Overleg dit altijd met jouw gynaecoloog die jou dit medicijn heeft voorgeschreven.
Vocht in de baarmoeder holte heeft verschillende oorzaken.
Bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd is vocht in de baarmoederholte meestal gerelateerd aan een zwangerschap.
Bij oudere vrouwen kan het eerder een teken zijn van een medisch probleem probleem.
De behandelend gynaecoloog kan vaststellen of nader onderzoek ter vaststelling van de oorzaak van het vocht in de baarnmoederholte gewenst of noodzakelijk is.
Hoi,
Is vocht in de baarmoeder altijd gerelateerd aan een zwangerschap? Want ik heb nu ook vocht in de baarmoeder, en een rijpe follikel in mijn eierstokken.
Ik heb nu wel deze maand een clomidkuur van 100mg per dag op zitten.
Groetjes
M
dat is niet altijd gerelateerd aan een zwangerschap
Wat voor medisch probleem kan het dan zijn bij oudere vrouwen?
Er is niet altijd een directe reden te vinden voor vocht in de baarmoeder. Het zal verder onderzocht moeten worden door de gynaecoloog.
Een poos geleden heb ik een inwendige echo gehad waarop "wat vrij vocht bij de rechter eileider" te zien was en een "iets verwijde tuba" eileider. Weet iemand of dat dit kwaad kan? Ik kan niks vinden over vrij vocht BIJ de eileider? Alleen vochtig op hopingen IN de eileider...
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dat was een vraag geweest voor de gynaecoloog...
Die kwam dus met een heel onbenullig antwoord van "dat kan vast geen kwaad"..... Ook mijn huisarts zegt maak je niet druk... Maar het zit er niet voor niks lijkt me en het moet ergens vandaan komen.. Misschien herkend iemand het?
Het zou kunnen dat je een cyste hebt gehad die is stuk gegaan. Daar kan vocht in zitten. Dat vocht wordt dan uiteindelijk gewoon weer door het lichaam opgenomen. Dat kan in dat geval dus geen kwaad...
Hoi,
Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest voor een inwendige echo waar vocht in mijn rechter eileider te zien was. Ik ben vandaag 7 dagen overtijd en heb lichte steken. Ik hoefde me geen zorgen te maken, maar en nu? Gaat dit vanzelf wel over?
Die vraag kan ik zo ook niet beantwoorden. Dat was een vraag geweest voor de gynaecoloog
Hallo,ik ben gisteren naar gynaecoloog geweest en toen had ze vocht in me baarmoeder gezien,trouwens ik was gegaan om te kijken hoeveel follikels ik heb en had ik colomid injectie gehad voor iui.
Iemand heeft ervaring of weet over vocht in de baarmoeder?
Dat was en is een vraag voor gynaecoloog...Die kan je daar antwoord op geven