Het is duidelijk een steenpuist, als hij opeens weg is en er zit een gat dan issie dus opengegaan toen je het niet doorhad
Hallo,
Ik heb er ook een bultje zitten. Het doet niet pijn, wordt niet groter of kleiner. Je kan het vast pakken en dan is het gewoon een balletje. Heel raar.
Dat zal een talgbultje zijn. Ze gaan doorgaans vanzelf ook weer weg. Soms wordt het een puist. Dan kun je die uitdrukken.
Ik heb nu al en jaartje en bult op mijn vagina niet groot het lijkt op en pukkel maar ik heb er geen last van maar ik vind het niet zo mooi wat moet ik doen
Je kut naar de huisarts gaan. Die kan het wellicht weghalen
Ik ben er aan ge operatie aan gehad ze zeg dat het Door het rook komt maar ja ze weet zelf niet wat het is het lijk op onstekking wie te diep zit dus zal snel naar de dokter gaan
Ik iik heb nu het zelfde maar ik ek heb een verdovende zalf gevraagd via huisarts en hij is open gegaan onderrussen oa hij veel kleiner gewprden
ik heb ook zo iets gehad waarschijnlijk gewoon een puist geweest! Ik heb ook ergens in me lies een gat en het kan zich weer vullen als je vies bent op je zelf! Bij mij komt het ook terug als ik veel stress krijg!
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ik heb gehoort dat een Hard bult vagina kanker kan zijn... als je bloederige ontlasting krijgt kan het zijn dat dat het is ga er maar van uit dat het gw een een ontsteking is!!
Hi
Ik heb zelf soms ook last van sommige bultjes
Bijvoorbeel net iet boven je clitoris waar je snee begin. Heb ik soms een hard bultje soms woord hui grooter dan probeer ik hem uit te knijpen en dan komt er heel veel
Vocht uit. Daarna is het wel weg maar houd het wel een litteken over geen deuk gelukkig
Soms komen ze terug maar gaan ook weer weg
Wat zou het kunnen zijn. Gewoon een ontstoken huidzakje?